باسمنج قطب سوارکاری شمالغرب کشور است

ناصر تقی زاده امروز در حاشیه بازديد از دو باشگاه سوارکارى ياقوت و ستارخان باسمنج در گفتگو با خبرنگار تبريز پويا گفت: موقعيت جغرافيايى و علاقه شهروندان این شهر به رشته پرشور و هيجان سواركارى باعث شده است كه باسمنج به قطب سواركارى استان آذربايجان شرقى و شمالغرب کشور تبديل شود.

او افزود: باسمنج پتانسيل بسیار خوبى در رشته سواركارى دارد و چهار باشگاه فعال با استانداردهاى ملى در اين شهر در حال ارايه خدمت به ورزشکاران رشته هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان باسمنج بیان کرد: فعاليت مربيان درجه دو و سه کشور در اين باشگاه ها، ورزشكاران مستعد و علاقمند، وجود اسب هاى زیبای وارداتى و نمايشى و همچنین طبيعت دل انگیز و بكر در اين منطقه مي تواند جاذبه توريستى و تفريحى بسيار مناسبى در فضايى سالم و خانوادگى براى استان آذربايجان شرقى محسوب شود.

او اظهار کرد: طی مذاکراتی كه با مديران، مالكان و مربيان باشگاه های سوارکاری باسمنج صورت گرفته است، به زودى شاهد برگزارى مسابقاتی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سليمانى در اين شهر خواهيم بود.

گفتنی است باشگاه ستارخان به مديريت درخشى بر و باشگاه یاقوت به مدیریت على فرشى در باسمنج در حال ارائه خدمات به سوارکاران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کتل بل یک رشته ورزشی است، نه ابزار ورزشی!

شنبه 6 دی 1399
الهام سبزعلیزاده در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا عنوان کرد: کتل بل یک رشته ورزشی است، اما دیدگاه عمومی آن را یک ابزار ورزشی می داند‌. او افزود: این رشته ورزشی تمرینات فوق العاده موثر برای تمام بدن دارد و در افزایش استقامت ورزشکاران بسیار موثر است. سبز علیزاده […]