کمیته فوتسال در همه رده های سنی سرمایه گذاری کند

ياشار مطلب زاده در گفتگو با خبرنگار تبريز پويا با اشاره به لزوم شناساندن استعدادهای برتر فوتسال استان، اظهار کرد: به همراه تیم دانش آموزی در سال ٢٠١٦ توانستيم در مسابقات جهانى نايب قهرمان شويم، اما شايد كمتر کسی در استان باشد که من و يا ساير عوامل و بازيكنان آن تيم را بشناسد.

او افزود: خوشبختانه موسسه رسانه ورزش بستر خوبی برای معرفی ورزشكاران استانى و ايجاد انگيزه براى استعدادهاى برتر ایجاد کرده و این ورزشکاران اکنون می دانند که براى دیده شدن استعدادهايشان فضای خوبی فراهم شده است.

این مربی با دانش و جوان، گفت: بعد از نايب قهرمانى در مسابقات جهانى بازيكنان تیم ما جذب تیم های ليگ برتری كشور شدند. البته ما در سال ٩٨ نیز قهرمان آسيا شديم و تنها تيم فوتسال ايران بوديم كه توانستيم در مسابقات آسيايى مقام کسب كنيم.

مطلب زاده بیان کرد: در کنار آموزش تکنیک و مسائل فنی، همیشه منش پهلوانى و رفتار قهرمانى را به شاگردانم يادآورى كرده ام. همچنین سعى كرده ام همیشه علم خودم را به‌روز كنم  و فوتسال مدرن را به هنرجوهايم آموزش داده ام تا در ميادين بين المللى كم نياورند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مشکلات هیئت قبلی دو و میدانی، ورزشکاران را نا امید کرده بود

دوشنبه 21 مهر 1399
نسرین پاسدار در گفتگو با تبریز پویا با اشاره به برگزاری جشنواره هدف که اواخر مرداد سال‌جاری در تبریز برگزار شد، افزود: جشنواره هدف که برای نخستین بار در استان برگزار شد، جريانى سالم و فكرى نو براى ارج نهادن صحيح براى فعالان عرصه ورزش بود. او ادامه داد: جاى […]