برد تیم فوتسال مس سونگون همانند برد تیم دبیری است

به گزارش خبرگزاری تبریز پویا؛ افشین دبیری با بیان اینکه پیروزی تیم مس سونگون درست مثل پیروزی تیم دبیری است گفت: این تیم، ادامه تیم دبیری است و اکثر بازیکنان و بدنه این تیم، اعضای باشگاه دبیری بودند. به آنها افتخار می کنم و خوشحالم که مس سونگون در برابر گیتی پسند اصفهان، که خود از تیمهای به نام لیگ برتر است و مهره های خوبی دارد، نتیجه خوبی کسب کرد.

او افزود: پیروزی تیم فوتسال مس سونگون را به جامعه فوتسال استان از صمیم قلب تبریک می گویم.

دبیری با آرزوی موفقیت برای برای مس سونگون در بازی برگشت گفت: ورزش باید در محیط سالم و جوانمردانه باشد، جوانمردی و اخلاق ورزشی از ارکان اصلی و کلیدی یک تیم خوب است که مس از آن بهره مند است.

میرعامل باشگاه دبیری در خصوص منحل کردن تیم فوتسال این باشگاه اظهار کرد: ما سالیان سال روی عشق و علاقه ای که به فوتسال داشتیم، به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی، تیم فوتسال دبیری را تشکیل دادیم ولی متاسفانه به خاطر ناملایمت هایی که در آن زمان در کمیته فوتسال بود، ما را از ادامه مسیر و رسیدن هدفمان دور کرد.

او با اشاره به اتفاقات رخ داده در آن دوره اظهار کرد: شرایطی ایجاد شد که ادامه مسیر امکان پذیر نبود و کاری کردند که عطای تیم را به لقایش بخشیدیم.
دبیری در پایان گفت: در آینده نزدیک این باشگاه برنامه هایی برای تشکیل دوباره تیم فوتسال در دستور کار خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف برگ زرین دیگری در تاریخ ورزش آذربایجان شرقی خواهد بود

چهارشنبه 4 تیر 1399
به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف، شاهرخ شفیعی اظهار کرد: در صورت استمرار سالیانه این جشنواره شاهد رقابتی سازنده بین ورزشکاران، مربیان، داوران و جامعه ورزشی خواهیم بود. او افزود: می توانیم جشنواره هدف را بعد از سپری کردن سال اول و رفع نواقص احتمالی به صورت ملی نیز انجام […]