جشنواره هدف راه تعامل مسئولان با ورزشکاران است

به گزارش تبریز پویا؛ صادق نبی دوست گفت: مدتها به دلیل بیماری و پیوند استخوان از فضای ورزش دور بودم. خدا را شکر می کنم به خاطر افتخاراتی که برای استان به ارمغان آوردم، به عنوان مربی برتر انتخاب شدم.
نبی دوست گفت‌: حدود ۲۰ سال در این رشته فعال هستم و به نوعی موسس این رشته در تبریز، ارومیه و اردبیل هستم.
او در خصوص کارنامه اش به عنوان مربی گفت:  ۱۰ دوره در تیم ملی به عناوین مختلف، سرمربی، مدیر فنی و کاپیتان فعالیت کردم. در مسابقات بین المللی و در مسابقات کشوری چهار دوره قهرمان شدیم.
۳۰ بازیکن راگبی به تیم ملی دادم و سابقه خصور در ۱۰۰ بازی، در تورنومنت های خارجی را دارم. در کشور آذربایجان نیز سه سال مداوم قهرمان شدیم.
او در خصوص عناوینی که با تیم ملی کسب کرده اظهار داشت: با تیم ملی ایران ۶ بار قهرمان غرب آسیا شدیم و اولین جام ۷ نفره را برای ایران به کمک بازیکنان تیم به ارمغان آوردیم. در مسابقات کشور سریلانکا قهرمان شدیم.

این قهرمان راگبی گفت: همیشه بدترین خاطره ها در ذهن باقی می ماند و در یکی از مسابقات که قهرمان شده بودیم به خاطر دست کاری در جدول مسابقات ما را دوم اعلام کردند ولی بعد از چند روز به دلیل اشتباه در نتایج، ما را قهرمان اعلام کردند. این خاطرات خوب و بد چاشنی ورزش حرفه ای است. در رقابتهای سال ۹۸ در رده سنی جوانان مقام سوم را بدست آوردیم و در رده سنی بزرگسالان که در شهر باکو برگزار شد مقام دوم را کسب کردیم.
برترین مربی راگبی هیئت انجمن های ورزشی به نداشتن زمین برای تمرینات تیم اشاره کرد و افزود: درخواست ما از مسئولان ورزش استان یک زمین اختصاصی برای تمرینات راگبی است. هزینه های جانبی این رشته را خودمان تامین می کنیم. اگر بستر تمرینات مساعد باشد جوانان زیادی به این رشته ورزشی وارد می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پویش تندرستی برای همه، گامی هدفمند برای ایجاد نشاط اجتماعی

یکشنبه 22 تیر 1399
به گزارش تبریز پویا، بهمن عبدی معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اعلام مطلب فوق، گفت: با همکاری موسسه رسانه ورزش تبریز و اعضای هفت پویش و هیئت های رشته های مربوطه، گام‌های هدفمندی در راستای ایجاد نشاط و حفظ سلامتی و تندرستی شهروندان در ایام […]