برگزاری المپیک حتى در شرايط اضطرارى!

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، اين در حاليست كه دولت ژاپن روز جمعه تصميم گرفت اوكيناوا را به دليل افزايش شيوع بيمارى در منطقه جنوبى ژاپن ، به مناطق تحت شرايط اضطرارى كوويد ١٩ اضافه كند. دولت ژاپن همچنان خواستار اعمال محدوديت هاى شديدتر در توكيو و مناطق ديگر شده است.
پس از پايان يك جلسه مجازى سه روزه با lOC، سيكو هاشيموتو، رئیس كميته برگزارى گفت كه در طول بازى ها روزانه ٢٣٠ پزشك و ٣١٠ پرستار مورد نياز خواهد بود و حدود ٨٠٪؜ از كارمندان كادر پزشكى از نظر سلامت ايمن خواهند بود.
در تلاش براى اطمينان بخشيدن به مردم ژاپن، برگزار كنندگان آنچه را (سه اصل) ناميده اند، اجرا مي كنند كه شامل كاهش شديد تعداد افراد خارج از كشور، محدوديت هاى سنگين در رفتار شركت كنندگان و بازبينى كامل سيستم بهداشتى و پزشكى خواهد بود.

طبق اين طرح، رئیس ارگان برگزار كننده گفت كه پيش بينى مى شود روزانه بين ٥٠ تا ٦٠ هزار آزمايش در مورد ورزشكاران و همه اعضای فعال در اجراى مسابقات انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دعوت از کی روش؛ ناز خطيبى، نياز زنوزى!

شنبه 1 خرداد 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، مسعود شجاعى و اشكان دژاگه دو بازيكن باتجربه اين تيم با ادعاهاى مختلفى ساز جدايى از تيم محبوب تراكتور را نواختند تا زمزمه هایی مبنی بر اختلافات این دو بازیکن با سرمربی جوان تیمشان به گوش برسد. غیر از غیبت اشکان و مسعود، خطيبى […]