توسعه ورزش همگانی از وظایف مهم شهرداری است

محمدباقر بهشتی عضو شورای شهر تبریز امروز در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا در خصوص وظایف شهرداری ها در ورزش قهرمانی اظهار کرد: سالیان سال است که باب شده شهرداری ها در استان های مختلف در ورزش قهرمانی تیمداری می کنند اما طبق قوانین موجود، شهرداری ها باید بخش ورزش همگانی را در شهرهای خود توسعه دهند.
او افزود: ما منکر ورزش و جامعه ورزشی نیستیم اما با توجه به اینکه در شهرهای دیگر تیمداری ورزش قهرمانی بسیار باب شده است این کار بودجه میلیاردی از شهرداری کسر می کند و باعث خدمات رسانی کمتر به امکانات شهری می شود.
بهشتی توسعه ورزش همگانی را از وظایف مهم شهرداری دانست و گفت: توسعه ورزش همگانی باعث نشاط و سلامتی شهروندان است که در این امر شهرداری تبریز تمام تلاش خود را کرده و بر مهیاسازی بستر مناسب برای ورزش همگانی در پارک ها و فضاهای عمومی تلاش داشته است‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستاوردهای قابل توجه با سرمایه گذاری صنعت استان در ورزش

شنبه 5 مهر 1399
به گزارش تبریز پویا، سعید نیکوخصلت با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص حمایت از ورزش های همگانی و قهرمانی اتفاق نظر دارند، گفت: شورای شهر موافق ادامه تیمداری شهرداری بود و در این راستا مصوبه ای نیز داشت ولی هیئت حل اختلاف با این موضوع مخالفت […]