برگزاری سمینارها، موجب افزایش سطح دانش مربیان می شود

فتانه رسولی امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با اشاره به لزوم برگزاری سمینارهای دانش افزایی، اظهار کرد: برگزاری چنین سمینار هایی، سطح آگاهی  و دانش مربیان را افزایش می دهد و من به عنوان یک مربی که از 35 سال قبل ورزش را شروع کرده ام، اعتقاد دارم که مربیان در هر سطح باید برای بازآموزی و به‌روز کردن دانش خود، در سمینارها شرکت کنند.

او با قدردانی از مدیریت موسسه رسانه ورزش به عنوان مجری برگزاری سمینارهای ورزشی، افزود: خوشبختانه سمیناری که اخیرا موسسه رسانه ورزش در ارتباط با حرکات اصلاحی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد، بسیار مفید بود و تدریس دکتر حامد جعفری نیز قابل توجه بود.

مدیر باشگاه لیدی فیتنس در خصوص سوابق ورزشی خود گفت: من از سال ۶۴ ورزش حرفه ای تنیس روی میز را شروع کرده ام و در سال های ۶۸ و ۷۳ دو بار قهرمان کشور شده ام و اکنون به مدت شش سال است که باشگاه لیدی فیتنس را تاسیس کرده ام به عنوان مدیر و مربی دارای مدرک فعالیت می کنم.

او به آمادگی باشگاه لیدی فیتنس جهت میزبانی از سمینارهای ورزشی اشاره کرد و افزود: باشگاه لیدی فیتنس، با توجه به اینکه دارای فضای باز و وسعت مناسب است، می تواند با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، میزبان سمینارهای ورزشی باشد.

باشگاه لیدی فیتنس به عنوان مجهزترین باشگاه ورزشی ویژه بانوان در تبریز، در فضایی بسیار مناسب، با بهره گیری از مربیان بانوی دارای مدارک بالا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در رشته هایی همچون پیلاتس و بدنسازی پذیرای بانوان ورزشکار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مسابقات جهانی هندبال دی ماه برگزار می شود/ سنجش آمادگی داوران با ساعت های ویژه

شنبه 17 آبان 1399
علیرضا موسویان امروز در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص برگزاری مسابقات جهانی هندبال ۲۰۲۱ در کشور مصر، گفت: این مسابقات از ۲۱ دی تا ۱۰ بهمن، با حضور ۳۲ تیم در هشت گروه چهار تیمی برگزار می شود. این تیمها از کشورهای مختلف جهان هستند و […]