سعی می کنیم اسکی را همگانی کنیم

محمد شفیعی فرد در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: تبریز شهری کوهستانی است و شهروندان باید از قابلیت کوهستانی بودن این شهر از ورزشهای کوهستانی لذت و استفاده مفید داشته باشند.

او ادامه داد: در بخش ترویج ورزشهای همگانی فعال هستم و علاقه مندم تا جامعه را به سوی سلامتی و ورزش سوق دهم. بخاطر این موضوع در کمیته همگانی هیئت اسکی تقریبا به موفقیت رسیده ایم و با تاسیس مؤسسات و باشگاه ها، با حمایت همراهان و انجام یک کار گروهی، خدمت به قشر کم درآمد را مدنظر داریم.

مسئول کمیته همگانی هیئت اسکی استان عنوان کرد: ما می توانیم با ایجاد امکانات مناسب مانع از رفتن ورزشکاران اسکی به شهرها و کشورهای دیگر شده و تمام هزینه ها را صرف پیست و هیئت استان خودمان کنیم.

او درباره همگانی کردن ورزش اسکی، گفت: همانطور که دوچرخه سواری در تبریز همگانی شده و حتی فرماندار و شهردار نیز از دوچرخه سواران فعالمان تجلیل می کنند، سعی داریم اسکی را نیز همگانی کنیم.

شفیعی در عین حال اظهار کرد: متاسفانه از این رشته حمایت چندانی نمی شود. هیئت تصمیمات و اهداف زیادی دارد اما نبود اسپانسر و بودجه کافی و یا برخی سنگ اندازی ها مانع اجرای این اهداف می شود.

او ادامه داد: اگر استانداری، اداره کل ورزش و جوانان یا اسپانسرها ما را حمایت کنند، می توانیم تجهیزات و ابزاری جدید تهیه کرده و در اختیار ورزشدوستان این رشته قرار دهیم و باعث استعدادیابی بهتر و پرورش قهرمانان بیشتر و اجرای مسابقات شویم.

مسئول کمیته همگانی هیئت اسکی استان بیان کرد: امیدواریم با تصمیم های جدید هیئت و کمیته های مختلف اسکی استان، آینده بهتری برای این رشته ورزشی رقم بزنیم.

محمد شفیعی فرد در حوزه ورزش به عنوان فعال ترویج ورزش همگانی، مسئول نظارت بر باشگاهای دوچرخه سواری استان و موسس چند سازمان مردم نهاد ورزشی و باشگاه سبز اندیش فعالیت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وجود پیست اسکی در تبریز ضروری است

پنج‌شنبه 9 بهمن 1399
فائزه ابوالحسنی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا بیان کرد: من از سال پیش فعالیتم را در رشته اسکی روی چمن شروع کردم و موفق به کسب مدال برنز رقابت های کاپ جوانان جهان در اسکی روی چمن شدم. او ادامه داد: یک سال است که وارد این رشته […]