بومی بودن معیار انتخاب بازیکنان تیم عقاب است

 

خلیل محمودزاده امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال لیگ بزرگسالان استان اظهار کرد: مسابقات لیگ استان به دلیل شیوع بیماری کرونا با وقفه ای طولانی مواجه شد و به همین دلیل این رقابتها بصورت حذفی بین تیم های برتر استان انجام شد.

او با اشاره به قهرمانی تیم عقاب تبریز در این مسابقات افزود: بازی های لیگ استان کیفیت فنی نسبتا خوبی داشت و خوشبختانه با وجود حضور تیم های قوی، در دیدار نهایی تیم ما با برتری دو بر یک بر تیم اوحدی مراغه توانست قهرمان این لیگ شود.
محمودزاده به صعود تیم عقاب به مسابقات لیگ دسته سه باشگاه های کشور اشاره کرد و گفت: اگر وضعیت کرونا در کشور بهتر شود، مسابقات لیگ دسته سه باشگاه های کشور از دهم دی سال جاری آغاز خواهد شد و ما تلاش می کنیم که با آمادگی خوبی در این رقابتها حضور پیدا کنیم.
سرمربی تیم عقاب تبریز در خصوص انتخاب بازیکنان این تیم اظهار کرد: تیم عقاب تنها تیم نظامی شمالغرب کشور است که تمام بازیکنان این تیم سربازان برومند این آب و خاک هستند و معیار ما در انتخاب بازیکنان، بومی بودن آنها است و در صورت نیاز از شهرهای اطراف استان نیز بازیکن انتخاب می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تلاش می کنیم حضوری موفق در لیگ دسته سه داشته باشیم 

سه‌شنبه 4 آذر 1399
امید شادلو امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال سوپر لیگ استان، اظهار کرد: تیم عقاب تبریز جزو چهار تیمی بود که از سال قبل در سوپر لیگ استان مانده بود. مسابقات امسال نیز بدلیل مشکلات و محدودیت های ویروس کرونا به صورت حذفی […]