مسابقات کاراته پس از ماه رمضان برگزار می شود

ولی حسینی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا، اظهار کرد: حدود ۳۸ سال است که در کاراته فعالیت دارم و ۱۳ سال است داور بین المللی کاراته هستم و اخیراً برای اولین بار در تاریخ ۵۰ ساله کاراته استان، داوری جهانی کاراته را در کشور ترکیه کسب کردم.

 

او ادامه داد: در سال ۹۹ در مسابقات لیگ برتر و سوپرلیگ قضاوت کردم و در اواخر سال ۹۹ بعد از کسب داوری درجه جهانی در مسابقات لیگ جهانی ترکیه، به مدت سه روز در این مسابقات قضاوت کردم.

 

حسینی در ارتباط با برگزاری مسابقات سال ۱۴۰۰ افزود: بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات قهرمانی کشور در تمام رده های سنی، مسابقات سوپرلیگ، مسابقات قهرمان های کشوری برای انتخاب نفرات تیم ملی و بازیهای قهرمانی آسیا که در کویت خواهد بود، برگزار می شود.

 

این داور جهانی کاراته بیان کرد: در ایران دو نفر آقا برای شرکت در امتحان مسابقات داوری جهانی سهمیه داشتند، انتظار داشتم که از من حمایت کنند اما کوچکترین حمایت و کمکی در استان نشد. هر حمایتی هم بوده فقط در حد حرف بوده و عملا هیچگونه حمایتی نکردند.

 

او افزود: حتی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز هیچ حمایتی از من نکرد. درحالیکه خیلی زحمت کشیدم و هزینه کردم چون درجه ای که کسب کرده ام خیلی با ارزش است و امیدوارم که امسال نگاه مثبت و حمایتی از جانب مسئولان در این خصوص داشته باشم.

و از استاد علاالدین نکوفر، اساتید محترم آقای رضایی، امامی، حیاتی و آقای مقصودی رییس ورزش و جوانان شهرستان تبریز و سرپرست هیئت کاراته استان بابت همراهیشان تشکر میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هیئت دانش آموزی آذربایجان شرقی رسالت خود در ورزش قهرمانی را انجام داده است

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400
یاشار مطلب زاده در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: خوشبختانه خانم محمدزاده به عنوان رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان، معاون تربیت بدنی و سلامت استان هستند که به تفکیک رشته ها و مقاطع دوره ها ۸۰ تیم را آماده برای مسابقات کشوری می کردند که مسئولیت […]