بی مهری مسئولان و عدم حمایت از قهرمانان تاسف آور است

مجتبی ولی پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تبریز پویا با اشاره به وضعیت فعلی خود اظهار کرد: حدود دو سال است که سخت در حال تمرین هستم و حتی کرونا نیز نتوانسته مرا از تمریناتم بازدارد. من برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش می کنم و امیدوارم بتوانم در این رویداد مهم حضور داشته باشم.

او ادامه داد: از ۹ سالگی با مربیگری آقای محمدرضا شکول وارد رشته شیرجه شدم و توانستم از همان سالها جزو نفرات انتخابی این رشته باشم و با شرکت در مسابقات مختلف، عناوین متعدد قهرمانی را کسب کنم و به تیم ملی هم دعوت شوم. من در تیم ملی نونهالان برای نخستین بار در مسابقات ۲۰۰۳ تایلند مدال برنز را برای کشورم کسب کردم. همچنین در مسابقات ۲۰۰۱۹ هند صاحب چهار مدال در ورزشهای آبی شدم و هم اکنون رکورددار بیشترین مدال در شیرجه و ورزشهای آبی کشور هستم.

ولیپور با انتقاد از بی توجهی و بی مهری مسئولان و رسانه ها به ورزشکاران و قهرمانان اظهار کرد: من با این رزومه درخشان، در هر شهری باعث افتخار و سرافرازی ایران و تبریز هستم اما متاسفانه در آذربایجان شرقی هیچ بها و ارزشی برای یک قهرمانان نمی دهند. بعد از کسب مقام هایم در شهرهای دیگر هر مجله و نشریه ای، خبرها و عکس های مرا انتشار دادند اما در شهر خودم وضعیت اینگونه نبود و مسئولان هم به این افتخارات من بی توجه بودند.

او با انتقاد از عدم حمایت مسئولان از ورزشکاران نامدار و قهرمانان، گفت: نمی دانم چرا پشتیبانی کردن و استخدام افراد صاحب مدال و شهرت در تبریز اینگونه سخت است و چرا این افراد در شهرمان بر خلاف دیگران، نباید صاحب شغل و حقوقی باشند.

رکورددار قهرمانی در شیرجه کشور در پایان گفت: در هر تیم و لیگی وجود اسپانسر باعث دلگرمی یک ورزشکار می شود اما در تبریز متاسفانه هیچ حمایت و اسپانسری وجود ندارد و ماتمام سختیها و مشکلات را خودمان بر دوش می کشیم.

عناوین کسب شده مجتبی ولی پور در مسابقات مختلف:

– رکورددار کسب بیشترین مدال طلای قهرمان کشور از سال ۸۱ تا ۹۶ و المپیاد ورزشی ایرانیان

– کسب مدال برنز قهرمانی آسیایی – تایلند۲۰۰۵

– کسب دو مدال قهرمانی آسیایی _ جاکارتا سال ۲۰۰۷

– کسب مدال طلای مسابقات بین المللی مالزی سال ۲۰۰۸

– کسب مدال برنز قهرمانی آسیایی _ژاپن سال ۲۰۰۹

– کسب یک مدال طلا و یک نقره در مسابقات کاپ آسیا سنگاپور ۲۰۱۰

– کسب دو مدال طلا و قهرمان قهرمانان مسابقات بین المللی اتریش۲۰۱۴

– کسب دو مدال طلا و دو نقره و یک برنز مسابقات قهرمان قهرمانان آسیا – تایلند ۲۰۱۵

– کسب یک مدال طلا و یک نقره در مسابقات باشگاهی جهانی هلند در سال ۲۰۱۶

– کسب مدال برنز بازی های آسیایی گوانگجو ۲۰۱۰

– شرکت در مسابقات جام جهانی آلمان ۲۰۰۸ و چین ۲۰۱۰

– انتخابی المپیک لندن ۲۰۱۲ و برزیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نامی نکو در تاریخ کاراته!

پنج‌شنبه 16 بهمن 1399
پایگاه خبری تبریز پویا/ غلامپور: سيد جمال الدين نكوفر یکی از این شخصیت ها است که از سنین خردسالی تا شش دهه بعد از آن در رشته کاراته فعالیت کرده و پیشرفت او در طول این سالها چنین بوده که از کاراته آموزی در یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی، […]