تجلیل شورا و شهرداری از المپیکی های تبریز

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، در جلسه شورای روز گذشته شهر تبریز، از سعید صفرزاده، میلاد وزیری و مهدی پیرجهان سه نماینده تبریز در المپیک تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

سعید صفرزاده از ورزشکاران پر افتخار تبریزی و تنها نماینده دوچرخه‌سواری کشورمان در المپیک خواهد بود. میلاد وزیری هم تنها نماینده ایران در تیر و کمان است. مهدی پیرجهان نیز از جوانان آتیه‌دار تبریزی است که موفق به کسب سهمیه المپیک در دوومیدانی شد. با توجه به حضور این ورزشکاران در اردوهای آماده‌سازی، این مراسم در حضور خانواده آن‌ها برگزار شد.

همچنین در این جلسه از ایوب دادروان، مربی مهدی پیرجهان و دکتر رامین امیرساسان، متخصص تغذیه و ریکاوری کاروان کشورمان در المپیک توکیو تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

طبق دستورالعمل حمایت از ورزشکاران و قهرمانان شهرداری تبریز، به هر یک ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند، مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال اهدا شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی برترین های رولر اسکی آذربایجان شرقی

سه‌شنبه 22 تیر 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، بعد از یک هفته برگزاری کلاسهای آموزشی و تمرینی زیر نظر فدراسیون اسکی با مربیگری محمد تقی شمشکی سرمربی تیم ملی اسکی صحرانوردی و مدرس رسمی رولر اسکی فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران، یک دوره مسابقه رولر اسکی در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) […]