قوی ترین مردان استان جایی برای تمرین ندارند

ایوب کناره چی امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: از چند سال قبل در رشته قوی ترین مردان در استان فعالیت می کنم و با اینکه در سالهای گذشته من مسئول کمیته نبودم، اما چون علاقه مند به این رشته بودم در سالهای ۸۷ و ۸۸ و ۹۴ به برگزاری مسابقات در سطح استانی و کشوری پرداختم.
او ادامه داد: در سال ۸۷ برای اولین بار، برگزاری این مسابقات در نمایشگاه بین المللی سالن باقرخان بود که در آن سال ما اسپانسر های زیادی را از سطح استان برای برگزاری این مسابقات قویترین مردان داشتیم و این رقابتها در سطح بسیار خوبی اجرا شد.
کناره چی ادامه داد: در سال ۸۸ مسابقات بین باشگاهی کشور را در پارک ولیعصر تبریز برگزار کردیم و در سال ۹۴ در سالن ورزشی فتح خیبر این رقابتها آغاز شد و من در یک مقطع کوتاه بدلیل مشغله های کاری مدتی از برگزاری مسابقات فاصله گرفتم تا اینکه حدود هشت ماه پیش به پیشنهاد رئیس هیئت بدنسازی دوباره به این رشته برگشتم و رئیس کمیته قویترین مردان در استان شدم.
او به کمبود امکانات و فقدان مکان تمرین در رشته قویترین مردان اشاره کرد و افزود: در استان به جرات می توانم بگویم قویترین مردان ایران را داریم. این ورزشکاران نیاز به حمایت و توجه دارند. نبود تجهیزات و مکان مناسب برای تمرینات از جمله مشکلات اصلی این رشته به شمار می رود. البته هیئت نصف تجهیزات مورد نیاز این رشته را در اختیار گذاشته اما بدلیل تغییر آیتم های مسابقات و استانداردهای موجود همچنان با کمبود تجهیزات مواجه هستیم. ما باید بتوانیم این کمبود ها را جبران کنیم و این تجهیزات را خریداری کنیم.
کناره چی در خصوص حمایت مسئولان استانی بیان کرد: شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان اگر حتی یک فضای ۱۰۰ متری برای تمرین این ورزشکاران در اختیار این کمیته قرار دهند من خودم این سالن را برای رشد و توسعه این ورزش تجهیز خواهم کرد و در این راه نیازمند کمک شهرداری و شورای شهر تبریز برای ارائه فضای مناسب تمرین هستیم.
او از کارآفرینی در این روزهای کرونایی خبر داد و گفت: امیدوارم اوضاع وخیم این روزهای کرونایی تمام شود تا طرح ها و برنامه های کارآفرینی برای ورزشکاران استان را بتوانیم کلید بزنیم. همه این موارد نیازمند بهبود شرایط فعلی بیماری کرونا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرگ خدای فوتبال؛ مارادونا ...

چهارشنبه 5 آذر 1399
از وقتی هشت سالم بود اسمش رو همه جا میشنیدم تا قسمت شد بزرگ شم و به شهر ناپل سفر کنم تا شاهد این باشم که مردم شهر #ناپل چطور عاشقانه و وفادارانه مارادونا رو‌ دوسش دارن و به معنای کامل میپرستنش! در ناپولی فقط یک خدا وجود دارد که […]