توجه به ورزش موجب افزایش فضایل اخلاقی و سلامت جسمانی در جامعه می شود

سید کمال نظیری در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با گلایه از جایگاه مظلوم ورزش در سطح استان و کشور اظهار کرد: بها دادن به ورزش و ورزشکار در راستای قهرمان پروری، باعث ارتقای فرهنگ و اصول تربیتی جامعه می شود.
او افزود: متاسفانه ارزش ندادن به این مهم، رویکرد اصلی ورزش و قهرمان پروری را مورد لطمه قرار داده است و در این راستا لازم است تا مسئولان توجه و تمرکز لازم روی این اصول داشته باشند.
نظیری در خصوص لزوم فعالیت بسیجیان در عرصه ورزش عنوان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، ماموریت بسیجی کسب مهارت در تحصیل، تهذیب نفس و ورزش است. همچنین ارتقای سه شاخه مهم توسعه ورزش همگانی، پیگیری ورزش قهرمانی و کشف استعداد ورزشی، همسو با سایر ارگانها از دیگر وظایف بسیجیان در حوزه ورزش است.
او از تاسیس آکادمی ورزش بسیج خبر داد و افزود: آکادمی ورزش بسیجیان با پیگیری سپاه پاسداران تاسیس شده است تا مورد استفاده بسیجیان علاقمند به رشته های ورزشی و بخصوص ورزشهای رزمی قرار بگیرد.
مسئول کمیته انضباطی هیئت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت درخشان بانوان بسیجی در ورزش همگانی اظهار کرد: بانوان بسیجی تاکنون در ورزش همگانی پیشگام و موفق بودند اما متاسفانه در بحث ورزش قهرمانی پیشرفت چندانی حاصل نشده است.
رئیس کمیته بدنسازی هیئت کارگری آذربایجان شرقی در خصوص پتانسیل موجود در هیئت کارگری استان بیان کرد: استفاده از امکانات و پتانسیل موجود در هیئت کارگری می تواند به ورزش استان جلوه ویژه ای ببخشد. همچنین توجه به مناطق کم برخوردار و ارتقای امکانات ورزشی در این مناطق، به دستاوردهای قهرمانی و اخلاقی موجب می شود.

پست بعدی

توسعه مجتمع سایمان نیاز به حمایت شهرداری دارد

شنبه 8 آذر 1399
ارسلان منفرد در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص فعالیت های مجتمع ورزشی سایمان و سوابق ورزشی خود در این رشته اظهار کرد: مجتمع سایمان مجموعه ای برای علاقه مندان و ورزشکاران رشته اسکیت است. من ۱۶ سال در تیم ملی ایران در رشته اسکیت هاکی فعالیت کردم […]