تیم را برای صعود به پلی آف تقویت می کنیم

نادر هوشیار در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص مسابقات فصل گذشته لیگ یک والیبال، اظهار کرد: در فصل ۹۹ با وجود تمرینات و تدارکات مناسب در رده سنی بزرگسالان، نتایج خوبی حاصل نشد اما در رده جوانان دوم و در نوجوانان چهارم شدیم.

او ادامه داد: در حال حاضر تمرینات تیم ما هفته ای سه جلسه در سالن شهید اقدمی برگزار می شود و بازیکنان به صورت منظم در این تمرینات حاضر می شوند.

هوشیار با اشاره به حفظ شاکله تیم فصل قبل، گفت: تقریبا ۶۰ درصد بازیکنان تیم سال قبل حفظ خواهند شد اما برای تقویت تیم، با چند بازیکن در حال مذاکره هستیم.

او با ابراز خرسندی از تاسیس تیمهای والیبال در تبریز گفت: والیبال تبریز دارای پتانسیل بالایی است و می تواند چندین تیم در لیگ های کشوری داشته باشد.

سرمربی تیم والیبال اسپرت هوشیار، عنوان کرد: اگر کسی در والیبال سرمایه گذاری کند، ما به چشم رقیب به آن نگاه نمی کنیم. امیدواریم آنها نیز تیم خوبی تشکیل دهند و برای حضور قوی در لیگ آماده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آوار ۶۰ میلیاردی روی باشگاه تراکتور !

چهارشنبه 12 خرداد 1400
کوین فورچونه گرانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر هم که تنها ۱ گل به ثمر رساند حکم یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورویی از فیفا گرفته است. استوکس و اروین نیز حکم ۶۵۰ هزار یورویی علیه نماینده ایران دارند.