جزو سه تیم برتر کشور می شویم

مجید خطیبی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا عنوان کرد: بر اساس آخرین تست گیری که پنج شنبه گذشته انجام دادیم، پیش بینی می کنیم که تیم ما جزو سه تیم برتر مسابقات قهرمانی کشور باشد.

او با اشاره به اسامی نفرات تیم آذربایجان شرقی، گفت: تیم ما متشکل از عطا اسدی، صابر چرخی ‌و مهدی علیزاده به عنوان ورزشکار است و خود من هم به عنوان ورزشکار و هم به عنوان سرمربی در این مسابقات حضور خواهم داشت.

خطیبی افزود: متوسط آمادگی نفرات تیم بالای 85 درصد است و روی هم رفته از آمادگی و انگیزه بالایی برای کسب نتیجه ای خوب برخورداریم.

او در مورد رقیبان جدی تیم آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: رقیبان اصلی ما در این مسابقات تیم های خرم آباد، اصفهان و کردستان است. با این حال ما با آمادگی کامل در این مسابقات حضور می یابیم و با بهترین نتیجه به شهر خود باز خواهیم گشت.

تیم منتخب دوی صحرانوردی آذربایجان شرقی عصر امروز با چهار ورزشکار و مربی عازم تهران شد تا با پرواز صبح فردا راهی چابهار محل برگزاری مسابقات قهرمانی کشور شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمایت از دوچرخه سواری بانوان در تبریز برابر با آقایان است

دوشنبه 29 دی 1399
فرشته چلانی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا بیان کرد: ما در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فعالیت داریم که خوشبختانه امسال از بانوان تبریز، یک نفر در رده سنی بزرگسالان و دو نفر از رده سنی نوجوانان به تیم ملی دعوت شدند. او ادامه داد: با توجه […]