جشنواره انتخاب برترین های ورزش آذربایجان شرقی در سال 98 برگزار می شود

نصیرپور، مدیرعامل موسسه رسانه ورزش تبریز:
جشنواره انتخاب برترین های ورزش آذربایجان شرقی در سال 98 برگزار می شود

موسسه رسانه ورزش تبریز جشنواره انتخاب برترین های ورزش استان آذربایجان شرقی در سال 98 با عنوان جشنواره “هدف” را برگزار می کند.

به گزارش ستاد خبری نخستین جشنواره انتخاب برترین های ورزش آذربایجان شرقی، محمود نصیرپور مدیرعامل این موسسه با اعلام خبر فوق، گفت: این جشنواره برای نخستین بار توسط یک موسسه خصوصی و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، شهرداری و شورای شهر تبریز برگزار می شود.

او با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره انتخاب برترین های ورزش آذربایجان شرقی، اظهار کرد: ترویج بیش از پیش اخلاق حرفه ای و روحیه پهلوانی در ورزش، اشاعه ارزش ها و باورهای فرهنگی، بسترسازی برای معرفی و شناساندن ورزشکاران جوان و جویای نام، تکریم قهرمانان و ورزشکاران موفق و ایجاد بستر مناسب برای ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرعامل موسسه رسانه ورزش تبریز در خصوص بخش های انتخاب برترین ها، گفت: این جشنواره در بخش هایی همچون برترین ورزشکار، برترین مربی، برترین داور و پدیده سال در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد. همچنین برترین رئیس هیئت، برترین ورزشکار اخلاق، برترین ورزشکار بسیجی و برترین مدیر باشگاه نیز در این جشنواره انتخاب می شود.

او ادامه داد: از دیگر بخش های جشنواره انتخاب برترین های ورزش استان، تجلیل از چند پیشکسوت تاثیرگذار در ورزش استان و نیز تجلیل از مقام شامخ ورزشکار شهید مدافع حرم، حاج عباس عبداللهی خواهد بود.

نصیرپور ضمن قدردانی از همکاری نزدیک دستگاه متولی ورزش استان و دیگر نهادهای مرتب و همچنین حمایت مسئولان استانی و شهری، عنوان کرد: این جشنواره با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار می شود و اسامی بالغ بر 500 ورزشکار، مربی، داور و مدیر که در مرحله اول با معرفی هیئت ها انجام می شود، در اختیار هیئت داوران جشنواره قرار می گیرد.
او افزود: هیئت داوران جشنواره انتخاب برترین های ورزش آذربایجان شرقی در سال 98 از چهره های مطرح و کارشناسان باتجربه و صاحب‌نظر ورزش استان انتخاب شده و قرار است لیست اسامی نفرات اعلام شده از سوی هیئت ها، مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته و نفرات برتر معرفی شوند.

مدیرعامل موسسه رسانه ورزش تبریز عنوان کرد: از بین برترین ورزشکاران راه یافته به بخش نهایی داوری، بخش انتخاب مردمی به جشنواره اضافه می شود تا برترین ورزشکار سال از نگاه مردم انتخاب و در روز اختتامیه جشنواره معرفی شود.

او در خصوص زمان برگزاری اختتامیه جشنواره، یادآور شد: با توجه به شرایط فعلی که همه چیز تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، اختتامیه این جشنواره در اولین فرصت مناسب و با صلاحدید اعضای شورای سیاستگذاری برگزار خواهد شد و پیش بینی می کنیم پس از چند ماه درگیری مردم با موضوع ویروس کرونا، یک اختتامیه جذاب در راستای ایجاد نشاط اجتماعی برگزار کنیم.

به گفته نصیرپور، اعضای شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره انتخاب برترین های ورزش آذربایجان شرقی از مدیران مطرح ورزشی و فرهنگی تشکیل یافته و اسامی آنان به زودی اعلام خواهد شد.

ارسال شده در خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بلوغ رسانه ورزش و “مشق خادمی”

سه‌شنبه 6 خرداد 1399
دست در دست هم نهاده ایم تا با حمایت و زعامت بزرگان این شهر، مشق خادمی را تمرین دوباره کنیم. آمده ایم تا در بستر “تکریم”، قدردان کسانی باشیم که در سالی که گذشت، بی ادعا و خالصانه، هر یک به شکلی، پیام آور نشاط و شادی برایمان بوده اند، […]