نگاه به دوچرخه سواری باید متفاوت باشد

رسول هاشم کندی به گزارش خبرنگار تبريز پويا امروز با قدردانی از دانشگاه آزاد بابت تیمداری در رشته دوچرخه سواری اظهار کرد: دوچرخه سواری یکی از رشته هایی است که هم در بعد قهرمانی و هم در بعد همگانی حرف برای گفتن دارد و علاوه بر آن، در بحث سلامت شهری و کاهش آلودگی هوا نیز تاثیرگذار است و همین موارد، این ورزش را از سایر رشته ها مجزا می کند.

او ادامه داد: دوچرخه سواری در مباحث فرهنگی نیز جنبه های متفاوتی دارد چراکه تمامی رویدادهای این رشته در بستر جامعه و خیابان ها برگزار می شود و علاوه بر تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات میدانی گسترده ای دارد که این موضوع نیز از پتانسیل های دوچرخه سواری است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تبریز عنوان کرد: در راستای اقدامات فرهنگی، چند سال قبل حرکتی را شروع کردیم که طی آن کاروان های دوچرخه سواری را در سالگرد رحلت امام (ره) برای تشرف به حرم مطهر آماده می کردیم که بعدها به دلیل ماه رمضان و امسال به خاطر کرونا لغو شد اما قصد داریم که دوباره این کاروان را راه اندازی کنیم.

و با بیان اینکه بخش عمده ای از تحقیقات فیزیولوژی ورزشی در رشته دوچرخه سواری انجام می شود، گفت: دوچرخه سواری رشته ای تجهیزات محور و هزینه بر است و باید به این رشته نگاهی فراتر از رشته های دیگر وجود داشته باشد. این یک واقعیت است که تهیه تجهیزات برای ورزشکاران دوچرخه سواری بسیار سخت شده است.

یک دیدگاه برای “نگاه به دوچرخه سواری باید متفاوت باشد

  1. این مدیران از خود راضی آیا از ورزشکاران استان باخبر هستن ، آیا میدانند که ۸ میلیون در دانشگاه آزاد با ورزشکار برای یکسال قرار داد بستن و آن مبلغ را هم تسویه نکردن ، آیا میدانید مدیران فقط تصویر خوب از خودشان نشان میدهند و این ورزشکاران هستن که سرمایه ای به نام جوانی را از دست میدهند آیا خبر دارید !!!!!!!!بله نگاه به دوچرخه سواری باید متفاوت باشد تا جیب مسیولین بیشتر در شود .۷۲۵ میلیون از دانشگاه پول گرفتن ولی با ۲۰۰ میلیون سرهم آوردن واقعا خجالت آور است .
    تیم هایی مثل پتروشیمی، شهرداری و غیره رو امثال آقایان به باد دادند . شیراز شهر دوچرخه ثبت شد!!!!! تبریز با این همه اسم و رسم در دوچرخه اندازه شیراز هم نشد .
    واقعا متاسفم برای این مسیولین بی کفایت . رییس هییتی که تلاش میکند قبل از ورزشکار با تیم قرار داد ببندد شما تا آخر بخوان که چه بر سر ما آمده !!حیف جوانی ام حیف خیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دانشگاه آزاد یک دانشگاه دوستدار ورزش است

چهارشنبه 22 بهمن 1399
امير عباس لشکری در جریان امضای تفاهمنامه دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اظهار کرد: هر کسی از مجموعه دانشگاه آزاد اگر فعالیت فیزیکی خوب و مطلوبی داشته باشد، می تواند بدن سالمی داشته باشد و به دنبال آن عقل سالم داشته و افتخارات زیادی […]