جشنواره هدف عامل پیشرفت ورزش استان می شود

به گزارش تبریز پویا، زهرا علی بیگی درباره اهمیت برگزاری جشنواره هدف گفت: فضای ورزش نیاز به تزریق نشاط و انگیزه دارد. چشنواره هدف با ایجاد این فضا، راه پیشرفت ورزشکاران را هموار می کند.

او افزود: انگیزه و نشاط، دو رکن اصلی برای ورزشکاران است، برگزاری چنین برنامه های ورزشی باعث تقویت روحیه ورزشکاران استان می شود.

زهرا علی‌بیگی با بیان اینکه سالهاست در رشته تیر اندازی در هیئت جانبازان و معلولین فعالیت می کنم، گفت:  از سال ۷۳ عضو تیم تیراندازی و شنای استان هستم. از سال ۸۰ مربیگری تیراندازی را شروع کردم.

او افزود: مقام سوم تیراندازی در مسابقات جهانی دانمارک را در کارنامه ام دارم. در دو رقابت پارالمپیک آتلانتا و سیدنی به عنوان ورزشکار حضور داشتم. دارنده مقام های متعدد اول تا سوم انفرادی و تیمی در رشته های شنا و تیراندازی هستم.

علی بیگی با اشاره به اینکه از سال ۹۶ در تیم ملی تیراندازی به عنوان مربی فعالیت می کنم اظهار کرد: در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا به عنوان مربی حضور داشتم.
این مربی برتر تیراندازی از حضور شاگردانش در رقابتهای خارجی خبر داد و افزود: معصومه سلیمی، الناز عونی و مجید فلاح اردشیر از شاگردان خوبم هستند که در رقابت های خارجی مقام آور بودند. این سه قهرمان در مسابقات استانی همیشه مقام اول تیمی را کسب کردند.
علی بیگی با انتقاد از نبود امکانات و تجهیزات لازم در رشته تیر اندازی، گفت: رشته تیر اندازی با سلاح نیاز به تجهیزات و بستر مناسب دارد که خریداری تجهیزات، بسیار پر هزینه است و نیاز به حمایت بیشتری از طرف مسئولان ورزش استان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف، امیدی برای آینده ورزش استان است

پنج‌شنبه 2 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، پریا علیار یگانه، در خصوص جشنواره هدف گفت: با برگزاری جشنواره هدف، بستر مناسبی برای شکوفایی ورزشکاران استان فراهم شده و امیدوارم این نوع برنامه ها در عرصه ورزش تداوم داشته باشد. او با بیان اینکه در رشته اسکی روی برف، حدود شش سال به عنوان […]