جشنواره هدف قدمی نو در راستای ارج نهادن به ورزشکاران است

به گزارش تبریز پویا؛ رامین نجفی در خصوص اهمیت برگزاری جشنواه هدف گفت: برگزاری جشنواره هدف، ورزشکاران کمتر شناخته شده را به جامعه ورزش استان معرفی می‌کند. با شروع این جشنواره حرکت بسیار خوبی در استان آغاز شده و تداوم این برنامه ها باعث تشویق ورزشکاران می شود.
نجفی در خصوص رقابتهای سالهای فعالیت ورزشی اش افزود: از سال ۸۷ تا ۹۷ در رشته راگبی عضو تیم ملی ایران بودم. در کشورهای قرقیزستان و اندونزی در سیدهای D و C به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کردیم.
او با اشاره به حضور در مسابقات بین المللی کیش و هندوستان گفت: با کسب قهرمانی در رقابت های المپیاد ایرانیان که در اهواز برگزار شد و در واقع مهمترین رقابت های داخل کشور بود توانستیم سهمیه مسابقات بین المللی هند را کسب کنیم. در این مسابقات به عنوان بهترین بازیکن و آوای ترای ( آقای گل)  مسابقات انتخاب شدم.
او افزود: از دیگر مقامهای مهم کشوری، قهرمانی در لیگ قهرمانان ایران در سال ۹۶ بود که در تهران برگزار شد. در این رقابتها به عنوان بهترین بازیکن ایران انتخاب شدم.
این بازیکن راگبی اظهار کرد: در سالهای ۹۷ و ۹۸ با تیم سهند دو سال پیاپی نائب قهرمان شدیم و در سال ۹۸ بعنوان بهترین بازیکن ایران انتخاب شدم. این دومین بار بود که به این عنوان رسیدم.
نجفی با مرور خاطرات ورزشی اش گفت: تمام بازیهای دوران فعالیتم برایم خاطره است. خاطره ای که همیشه در ذهنم وجود دارد مربوط به مسابقات المپیاد ایرانیان در شهر اهواز است. من تنها ملی پوش این بازی بودم و در آن بازی توانستیم پیروز شویم و سهمیه مسابقات هند را کسب کنیم، کسب سهمیه برایم بسیار غرور آفرین بود.
نجفی با انتقاد از فدراسیون راگبی و انجمن راگبی ایران اظهار کرد: فدراسیون و انجمن به تیمهای شهرستانی اصلا توجه ندارند و با وجود اینکه سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن ایران شناخته شدم، اسم شخص دیگری را به جای من اعلام کردند، مشکلات این رشته ورزشی زیاد است‌. به این دلیل سال گذشته از تیم ملی ایران کناره گیری کردم. دریغ از اینکه یک مسئول تماس بگیرد و  پیگیری کند.
او در پایان گفت: از مسولان برگزار کننده این جشنواره تشکر می کنم و امیدوارم برگزاری چنین برنامه هایی در استان تداوم داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف انگیزه و نشاط را در ورزشکاران مضاعف می کند

شنبه 21 تیر 1399
به گزارش تبریز پویا؛ سولماز حاتمی در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره هدف گفت: فضای ورزش نیاز به روحیه و توجه مسولان استان دارد، جشنواره هدف و برنامه هایی مانند آن می تواند انرژی خوبی را به ورزشکاران بدهد. حاتمی درخصوص عملکردش در سال های گذشته اظهار کرد: از اولین سال […]