حضور نیکوخصلت نویدبخش روزهای خوش کاراته است

به گزارش تبریز پویا، ولی حسینی با اشاره به اینکه هیئت کاراته در دوره های قبل پیشرفت چندانی نداشت، اظهار کرد: حضور 10 ماه اخیر دکتر نیکو خصلت و تجهیز سالن هیئت کاراته به عنوان یک اقدام زیرساختی، می تواند نویدبخش روزهای خوش برای کاراته استان باشد.

او ادامه داد: از سال ۱۳۶۱ زیرنظر استاد خدایاری و استاد نکوفر کاراته را شروع کردم. کاراته برای من مفهوم و معنای خاصی دارد، کاراته شغل من است.

این داور کاراته استان گفت: اکنون دارای دان ۷ کاراته هستم و از سال ۸۰ هم به طور رسمی داوری را شروع کردم و به مدت ۱۲ سال است که به عنوان داور بین المللی به قضاوت می پردازم.
حسینی در خصوص مسابقات پیشکسوتان که همه ساله برگزار می شود، عنوان کرد: من در استان تنها فردی هستم که در این مسابقه به مدت سه سال پیاپی شرکت می کنم و عنوان نخست را کسب می کنم.
او افزود: قضاوت شش دوره مسابقات قهرمان آسیا در امارات، اندونزی، مالزی، قزاقستان و مسابقات لیگ جهانی در امارات و ترکیه و قضاوت در مسابقات اوپن آذربایجان، از جمله قضاوتهای من در طول دوران داوری ام است.
او با اشاره به حضور تیم صد درصد بومی خود به نام “فولاد غرب آذربایجان” در سوپر لیگ سال قبل، عنوان کرد: سجاد حیاتی نایب قهرمان جهان و قهرمان آسیا و دارنده چندین دوره قهرمانی بین المللی، امین ساکت قهرمان پنج دوره کشوری، دارنده مدال طلای آسیا در مالزی با تیم ملی و مهدی حسینی قهرمان آسیا و کشور از هنرجویان موفق من هستند.
این داور برتر هیئت کاراته استان در خصوص اقدام اخیر موسسه رسانه ورزش در برگزاری جشنواره هدف، بیان کرد: این اقدام به شخصه برای من یک اقدام فوق العاده بود و امیدوارم این جشنواره همه ساله برگزار شود، چراکه باعث شد تا تمامی افراد زحمتکش و واقعی ورزش دیده شوند و با عنوان برترین ها از سوی هیئت های مربوط مطرح شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دبیری و زنوزی نقش مهمی در بقای ماشین سازی داشتند

سه‌شنبه 15 مهر 1399
سید محمد علوی در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا در خصوص قدمت و پیشینه تیم ماشین سازی عنوان کرد: ماشین سازی دو سال زودتر از تیم تراکتور فعالیتش را آغاز کرده است و با تاریخ ۵۰ ساله اش، قدمت بیشتری از همشهری خود دارد. او افزود: در سال ۸۷ که […]