اختصاصی/حق مجتبی ولیپور کسب سهمیه بود

محمدرضا شکول در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: مجتبی ولی پور اسطوره بزرگی در تاریخ شیرجه و ورزشهای آبی کشور است و حق او بود که سهمیه المپیک بگیرد اما شرایط مسابقات این فرصت را از او گرفت.

او ادامه داد: مجتبی تا کنون ۱۱۲ مدال آسیایی و مدال بین المللی برای کشورمان و باشگاه کمال تبریز آورده و می توانست کلکسیون افتخاراتش را با کسب سهمیه المپیک کامل کند و این اتفاق دور از دسترس نبود.

مربی تیم ملی شیرجه گفت: با توجه به اردوهای متعددی که در تبریز و تهران و با سطح عالی برگزار شد، ما به شرایط ایده ال نزدیک شدیم و با این وضعیت به مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن رفتیم.

شکول به مشکلات مسابقات جهانی ژاپن اشاره کرد و افزود: مشکل تغذیه عامل بزرگی بود که برایمان اتفاق افتاد چون هیچ امکاناتی جز پکهای مختصر هتل که با مزاج ورزشکاران هم مناسب نبود، امکان هیچ تغدیه دیگری نداشتیم.

او ادامه داد: ما حتی نمی توانستیم از هتل خارج شویم و تردد به اتاقها هم وجود نداشت. هر روز تست هایی نیز انجام می شد که این باعث افت انرژی ورزشکاران در تمرینات و مسابقات شد.

شکول در مورد عملکرد مجتبی ولی پور گفت: مجتبی در آخرین حرکت نفر ۳۲ بود و با پنج رده بالاتر فاصله کمی داشت اما متاسفانه در شروع آخرین حرکت، پاهایش به بیرون تخته افتاد و با این اتفاق همه آرزوهایمان از دست رفت.

او بیان کرد: ما بدون اسپانسر در مسابقات شرکت کردیم و قرار بود خودمان هزینه کنیم و در صورت موفقیت و کسب سهمیه، فدراسیون این هزینه ها را به عهده بگیرد.

این مربی فعال کشورمان گفت: رقابت های جهانی ژاپن آخرین مسابقات برای کسب سهمیه المپیک بود و متاسفانه برای کسب سهمیه، دیگر فرصتی وجود ندارد. این اتفاق برایمان بسیار ناگوار بود و من در ۵۰ سال عمر ورزشی ام شرایطی اینچنین تجربه نکرده بودم. به امید خدا در سال های بعدی این سهمیه برای شیرجه تبریز و کشور به دست آید.

او در پایان از حمایتهای مسئولان قدردانی کرد و گفت: با حمایتهای خوب آقای دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان و آقای فرج الهی رئیس هیئت شنا ما توانستیم به آسانی در مسابقات آسیایی حضور پیدا کنیم و من از این حمایتهای مسئولان استانی کمال تشکر را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام آمادگی ٢٨٠ پزشک جهت حضور در مسابقات المپیک توکیو

چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، بنابر اعلام منابع نزدیک به توکیو ۲۰۲۰،حدود ۲۸۰ پزشک معتبر ورزشی برای ۲۰۰ مکان ورزشی با درخواست کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو و پارا المپیک اعلام آمادگی کرده اند. این منابع اعلام کرده اند که پزشکان داوطلب بدون دستمزد خواهند بود و برگزار […]