خاطره گسترش فولاد برای تبریزی ها زنده شد/ توقف بدموقع تراکتور مقابل پیکان

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با تساوی شاگردان رسول خطیبی برابر پیکان همراه بود.

در شبی که سپاهان و پرسپولیس به عنوان دو تیم بالای جدولی در فولادشهر اصفهان به تقسیم امتیاز رضایت دادند، تراکتور این فرصت را داشت تا فاصله اش با مربع بالانشینان را تا حدودی کاهش دهد اما تساوی بدموقع در مقابل پیکان، تراکتور را در موقعیت قبلی خود در رده هفتم نگه داشت.

در این دیدار ابتدا تیم تراکتور در نیمه اول توسط مهدى تيكدرى به گل رسید اما در نیمه دوم تیم میزبان توسط محمدامین درویشی بازیکن اسبق گسترش فولاد تبریز به گل تساوی رسید.

با گلزنی درویشی، خاطره وجود تیمی به نام گسترش فولاد که نخستین تیم تحت مالکیت محمدرضا زنوزی بود و بعدا امتیاز آن توسط مالک به ماشین سازی و امتیاز ماشین سازی به 90 ارومیه واگذار شد، در ذهن هواداران فوتبال تبریز زنده شد.

تراکتور با این تساوی بیرون از خانه 28 امتیازی شد تا در رده هفتم باقی بماند. پیکان هم با تک امتیاز خانگی خود با 27 امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

والیبال استان آمادگی لازم برای حضور در مسابقات را دارد

سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400
فرج الله فرج الهی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص وضعیت فعلی والیبال استان اظهار کرد: از سال ۹۹ تاکنون مسابقاتی انجام نشده اما تمرینات باشگاهی تیم ها ادامه دارد و تیمها تمرینات و فعالیت خوبی دارند. او ادامه داد: هم اکنون تیم های اسپورت هوشیار، پرواز […]