خودم را برای ثبت رکوردهای بهتر آماده می کنم

سجاد هاشمی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا گفت: خودم را برای رکوردهای بهتری آماده می کنم و سعی دارم زمان رکوردهایم را بازهم کاهش بدهم. المپیک یک رقابت مانند بقیه مسابقات است و من بیشتر سعی می کنم که به رکوردهایم فکر کنم.

او ادامه داد: متاسفانه بخاطر پاندمی کرونا برنامه هایمان به عقب افتاده و فدراسیون هم برنامه‌ خاصی ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفتم در مسابقات آنتالیا ترکیه شرکت کنم که در این مسابقات در دوی ۲۰۰ متر رکورد ۲۱.۴ را ثبت کردم و علاوه بر ثبت رکورد سال، مدال طلا را نیز به دست آوردم.

این دونده پرافتخار تبریزی گفت: در حال حاضر آماده شرکت در مسابقات mersem ترکیه هستم و بعد از آن به ایران برمیگردم و به تمریناتم ادامه می دهم تا برای مسابقات خرداد ماه ترکیه و قزاقستان آماده شوم.

او افزود: تمریناتم را زیر نظر آقای شهیار سیه جانی ادامه می دهم. ایشان بالاترین سطح علمی را دارند و می توان گفت پروفسور دوهای سرعت هستند و اگر شرایط و امکانات نیز مساعد باشد، حضور در المپیک برای من دغدغه نخواهد بود.

این دونده نام آشنای کشور اظهار کرد: امسال مسابقات المپیک، کشورهای اسلامی، قهرمانی داخل سالن آسیا، قهرمانی آسیا و قهرمانی داخل سالن جهان را پیش رو داریم که سعی می کنیم در همه این رقابتها با بهترین شرایط حضور پیدا کنم.

او گفت: دغدغه آقای حاجی زاده و اعضای هیئت رئیسه هیئت دو و میدانی استان این است که ما ورزشکاران مشکلی نداشته باشیم اما فدراسیون باید سهم بزرگی در این موضوع داشته باشد که متاسفانه فعلا حمایتی صورت نگرفته است.

هاشمی عنوان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز پیگیر موضوعاتی هستند و آنها نیز می خواهند و تلاش می کنند که استان ما سهمیه المپیکی بیشتری داشته باشد.

او گفت: آقای علی عبدالزاده مدیر برنامه من که یک فرد فعال اقتصادی، هستند که تا جایی که توان دارند تیم ما را چه از لحاظ مالی و چه معنوی برای کسب سهمیه و ثبت بهترین رکوردها حمایت کرده که از این بابت از
ایشان سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تمهیدات ویژه دولت ژاپن برای شرکت کنندگان در المپیک توکیو

چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، منابع دولت ژاپن اعلام كردند كه بدون محدوديت، ورزشكاران مى توانند بلافاصله تمركز خود را براى آماده سازى براى مسابقات خود در بازى هاى #توكيو ٢٠٢٠ شروع كنند. قبل از خروج ورزشكاران از كشور خود لازم است دو آزمايش براى ويروس #كرونا انجام شود […]