خوشحالی مردم و سربلندی کشورم انگیزه ام را بیشتر کرده است

مهدی پرویزی در گفتگو با خبرنگار تبریز پویا گفت: از روز سه شنبه تمرینات تیم ملی بوکس کشورمان برای دیدار تدارکاتی با تیم قدرتمند آذربایجان آغاز می شود و من نیز در این اردو حاضر خواهم بود.

او ادامه داد: انگیزه زیادی برای حضور موفقیت آمیز در تیم ملی دارم و تلاش می کنم تا به عناوین مهم جهانی و بین المللی دست پیدا کنم.

این بوکسور جوان با اشاره به اهداف خود گفت: هدفم حضور در المپیک 2024 پاریس است و برای رسیدن به این هدف، به اهتزاز درآمدن پرچم کشورم، خوشحالی هموطنان و بلندی نام شهرم تبریز به من انگیزه زیادی می دهد.

او در باره چگونگی حضور خود در رشته بوکس گفت: از ۱۲ سالگی بوکس را شروع کردم و در کنار بوکس، تمرین کوهنوردی وسنگنوردی نیز دارم. قبل از بوکس هم در رشته های ژیمناستیک، اسکیت و فوتبال فعالیت‌ داشتم.

پرویزی اظهار کرد: در سال ۹۶ مقام سوم کشوری را کسب کردم و چند مقام استانی و شمالغرب کشور دارم و در سال۹۹، سه بار به اردوی تیم ملی بوکس جوانان دعوت شده ام.

این بوکسور ملی‌پوش تاسیس یک باشگاه به منظور قهرمان پروری را از دیگر اهداف خود عنوان کرد و افزود: آقای مجید شقاقی مربی و استاد بنده، انسانی نمونه هستند و از زمانی که بوکس را شروع کرده ام، ایشان هیچ هزینه ای از من نگرفته و من تمام موفقیتم را مدیون این انسان بزرگ هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نفرات برتر مسابقات دو و میدانی داخل سالن بانوان آذربایجان شرقی مشخص شدند

جمعه 24 بهمن 1399
به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی آذربایجان شرقی، این رقابت ها پنجشنبه 23 بهمن در سالن شهید خسرو علی آبادی تبریز و در مواد 60 متر، 60 متر با مانع، 400 متر، 1500 متر، پرس طول و پرتاب وزنه در دو رده سنی 82.10.10 به بالا و به […]