دانشگاه آزاد یک دانشگاه دوستدار ورزش است

امير عباس لشکری در جریان امضای تفاهمنامه دانشگاه آزاد اسلامی
و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اظهار کرد: هر کسی از مجموعه دانشگاه آزاد اگر فعالیت فیزیکی خوب و مطلوبی داشته باشد، می تواند بدن سالمی داشته باشد و به دنبال آن عقل سالم داشته و افتخارات زیادی برای دانشگاه آزاد به ارمغان بیاورد.

او با اشاره به اقدامات فرهنگی دانشگاه آزاد واحد تبریز، افزود: مسائل فرهنگی در دانشگاه آزاد تبریز به خوبی دیده شده است. از جمله اینکه تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد تبریز در همین سال اول به نام شهید صادق عدالت اکبری نامگذاری شده است. چنین اقداماتی در بحث فرهنگی ورزش، برای ما اهمیت زیادی دارد چراکه ورزش مقوله ای است که مورد علاقه آحاد جامعه است.

رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: ما از طریق ورزش می توانیم فرهنگ را ارتقا داده و جوانان را به فرهنگ مقابله با بدی ها، احترام به پیشکسوت و احترام به رقیب ترغیب کنیم. دانشگاه چون یک مرکز علمی است، از ما انتظار می رود که با مجموعه ورزش نیز بتوانیم در بحث فرهنگ پیشتاز باشیم.

او با اشاره به پتانسیل های دانشگاه آزاد در بعد ورزش قهرمانی، گفت: دانشگاه آزاد به عنوان یک دانشگاه دوستدار ورزش و سالم، در ورزش قهرمانی و حرفه ای به خوبی درخشیده و یک سر و گردن از تمام موسسات آموزش عالی بالاتر است. ما باید در بعد همگانی که باعث تندرستی و شادابی و نشاط می شود نیز باید برنامه ریزی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بوکس با دیگر رشته های رزمی متفاوت است

جمعه 24 بهمن 1399
مصطفی خانی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص رشته بوکس، اظهار کرد: رشته بوکس از دیگر رشته های رزمی متفاوت است، بسیاری از افراد بوکس را پر آسیب می دانند، در حالی که مستندات علمی به این نتیجه رسیده که اینگونه نیست. بوکس یک هنر است و […]