اختصاصی/دوچرخه‌سواری بانوان استان وضعیت خوبی نسبت به سایر استان‌ها دارد

لعیا اباعبدالهی در گفتگو با تبریز پویا اظهار کرد: بانوان استان ما در ورزش دوچرخه سواری نسبت به دیگر استانها از نظر رتبه و توسعه این رشته پیشرفت خوبی داشته‌اند.
وی درخصوص حضور در مسابقات اجرایی اظهار کرد: من در مسابقات سال۱۴۰۰ حضور داشتم که نفرات آن در سال قبل در مسابقات استعدادیابی کشور شرکت داشتند و استان آذربایجان‌شرقی در استعدادیابی دوچرخه سواری نوجوانان اول شد.
این پیشکسوت ورزش استان گفت: در سال ۱۳۶۴ نخستن استخر تبریز به‌نام ۲۹ بهمن ساخته شد که بانوان توانستند در سطح عالی فعالیت داشته باشند و معمولاً تیم‌های شنای استان در سطح کشور اول تا سوم می‌شدند و در تیم ملی نیز نفرات خوبی داشتیم.
ابا عبدالهی درخصوص فعالیت‌های فعلی خود گفت: در حال حاضر با یک NGO که با حضور دکتر نیکوخصلت و تعدادی از مسئولان ورزش و با همکاری حلال احمر در مناطق محروم افتتاح شده، همکاری می‌کنم.

لعیا اباعبدالهی از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۹۰ مسئول ورزش بانوان استان بوده و در سال‌های اخیر نیز به عنوان مشاور ورزشی شهرداری فعالیت کرده و سابقه تدریس در دانشگاه را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قهرمانی لیگ را در مرحله سوم از آن تبریز می‌کنیم

جمعه 30 مهر 1400
سعيدصفرزاده در مصاحبه با خبرنگار تبريز پويا اظهار کرد: دومين دوره ليگ برتر دوچرخه‌سوارى در حالى در شهرستان زيباى رامسر برگزار شد كه تيم دانشگاه آزاد اسلامى تبريز با ٢٨ امتياز اختلاف با تيم سپاهان و با تغيير مسير ناگهانى آن‌هم شب قبل از شروع مسابقات به روى سكو برود. […]