دوچرخه را پس بده!

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، اتفاقات پیرامون فدراسیون دوچرخه‌سواری هر روز عجیب‌تر از قبل می‌شود. پس از قطع همکاری با محمود پراش سرمربی تیم ملی استقامت، مسئولان فدراسیون اقدام به شکایت از سعید صفرزاده ملی‌پوش اعزامی به المپیک 2020 توکیو کرده‌اند؛ آن‌هم در حالی‌که تنها چند هفته از حضور این رکابزن در توکیو می‌گذرد.
ماجرا از این قرار است که فدراسیون برای صفرزاده در زمان حضور در رقابت‌های ترکیه یک دوچرخه تهیه کرد تا وی با آن در المپیک و رویدادهای قبل از آن شرکت کند و بتواند شرایط بهتری داشته باشد.
مسئولان فدراسیون چند روز قبل، از صفرزاده درخواست کردند که دوچرخه‌ را پس بدهد، اما این کار از سوی رکابزن تبریزی صورت نگرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که نفرات اعزامی به المپیک طی ادوار گذشته، معمولاً دوچرخه را به عنوان هدیه در اختیار می‌گرفتند و اینگونه نبوده که آن را به فدراسیون پس بدهند.
به هر صورت، مسئولان فدراسیون دوچرخه‌سواری پس از امتناع صفرزاده از بازگرداندن دوچرخه، اقدام به شکایت از او کرده‌اند تا از این مسیر بتوانند به هدف خود برسند.
نکته مهم دیگر اینکه چند روز قبل اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی فدراسیون اعلام شد که در بین آنها نامی از سعید صفرزاده وجود نداشت. به نظر می‌رسد این عدم دعوت از او بی‌ارتباط با شکایت فدراسیون نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دعوت از چهار بازيكن تراكتور به اردوى تيم ملى اميد

سه‌شنبه 23 شهریور 1400
به گزارش پایگاه خبری تبريز پويا، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید 66 بازیکن را به اردوی آماده سازی این تیم پیش از مسابقات قهرمانی آسیا دعوت کرده که نام چهار بازیکن تراکتور نیز در این لیست به چشم می‌خورد. محمد قادری، بهزاد سلامی، علی فتحی و سعید ایرانخواه […]