رئیس هیئت کبدی آذربایجان شرقی: جشنواره برترین‌های ورزش آذربایجان شرقی در سال 98، سطح ورزش استان را بالا می‌برد

رئیس هیئت کبدی آذربایجان شرقی برگزاری جشنواره برترین‌های ورزش استان در سال 98 را عاملی برای بالا بردن سطح ورزش آذربایجان شرقی دانست.

محمد بهرامی در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره برترین‌های ورزش استان در سال 98، با اشاره به ضرورت برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: من پیش از این به عنوان بازیکن و مربی تیم ملی کبدی فعالیت کرده و حالا هم خوشحالم که به عنوان رئیس هیئت کبدی آذربایجان شرقی این توفیق را پیدا کرده‌ام تا در کنار جوانان استان باشم.
وی افزود: من در این سال‌ها همیشه جای خالی چنین جشنواره‌هایی را احساس کرده‌ام، چون معتقدم که باید از ورزشکار حمایت شود تا بتوانیم اهمیت ورزش را در سطح جامعه نشان بدهیم.
رئیس هیئت کبدی آذربایجان شرقی در ادامه یادآور شد: برگزاری جشنواره برترین‌های ورزش استان در سال 98، برنامه بسیار مفیدی به حساب می‌آید. این خیلی خوب است که بهترین‌های استان در حوزه ورزش شناسایی و به آنها بها داده شود. اینکه در کنار اجر معنوی، یک تقدیر نقدی هم از این ورزشکاران انجام می‌شود، رغبت و شور و اشتیاق را در آنها به وجود خواهد آورد تا در ادامه راه پله‌های ترقی را در جهت به احتزاز در آوردن پرواز ایران عزیزمان طی کنند.
بهرامی به تمجید از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره برترین‌های ورزش استان در سال 98 پرداخت و گفت: باید از عوامل موسسه رسانه ورزش تبریز، مدیر اداره‌کل ورزش و جوانان استان و تمامی عزیزانی که به شیوه‌های مختلف زحمت پیشبرد اهداف این جشنواره را می‎کشند، تشکر کنم. با برگزاری این برنامه‌ها سطح ورزش در آذربایجان شرقی بالا خواهد رفت و در کل برنامه بسیار مفیدی به حساب می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رئیس هیئت دوچرخه سواری: جشنواره هدف نفس تازه ای به جامعه ورزشی استان می دهد

سه‌شنبه 6 خرداد 1399
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان گفت: جشنواره هدف یک حرکت فرهنگی و ورزشی بسیار ارزشمند است که نفس تازه ای به جامعه ورزشی استان می دهد. به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف، رسول هاشم کندی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در جهان باعث تعطیلی تورنمنت های داخلی و خارجی […]