رييس هيئت بسکتبال آذربایجان شرقی: اقدام به برگزاری جشنواره هدف ستودنی است

رييس هيئت بسکتبال استان گفت: جشنواره هدف که با هدف ارتقا حس اعتماد به نفس و ایجاد انگیزه بین مربیان، داوران و ورزشکاران برگزار می شود اقدام ارشمند و تاثیرکذار است.
به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف، سیامک گهرخانی با قدردانی از برگزار کنندگان این جشنواره گفت: این جشنواره باعث افزایش دید و آگاهی همگانی نسبت به ورزش می شود.
او در خصوص برنامه های ورزشی این هیئت در سال پیش رو گفت: با توجه به شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا متاسفانه نتوانسته ایم برنامه های پیش بینی شده را به طور کامل انجام دهیم.
او افزود: برنامه همگانی کردن رشته بسکتبال و فعال کردن بخش استعدادیابی از مهمترین برنامه ها ما برای سال آتی است.
و در ادامه رئیس هیئت بسکتبال در خصوص عملکرد ورزش استان در سال ۹۸ افزود: خوشبختانه ورزش استان رشد خوبی داشته و امیدواریم در آینده نیز شاهد حضور ورزشکاران استان در تیم ملی شویم.
او در پایان معیار و شاخص های اصلی در انتخاب برترین های استان را حضور در لیگ برتر کشور دانست و خواستار افزایش تعداد نفرات برتر هر هیئت ورزشی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف، طرحی نو در ورزش استان است

چهارشنبه 21 خرداد 1399
به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف، علی نیکرزم اظهار کرد: جشنواره هدف طرحى نو و فكرى بكر است كه بازخورد و تبعات مثبت فراوانى براى ورزش استان خواهد داشت. او به اهميت تكريم مقام مربيان و داوران به عنوان قشر كمتر ديده شده و بسيار زحمت كشيده در همه رشته […]