سلامت شهروندان در اولویت برنامه های هیئت همگانی است

 

رسول صادقی امروز در گفتگو با تبریز پویا با اشاره به فرا رسیدن روز پیاده روی اظهار کرد: به خاطر ویروس همه گیر کرونا امسال نتوانستیم آنطور که باید برنامه های همگانی را برگزار کنیم‌. البته بصورت بسیار پراکنده و محدود امروز صبح در ورزشگاه تختی برنامه ای را تدارک دیدیم که با حضور کمیته های دیگر برگزار شد.
او به برگزاری برنامه ای با محدودیت های کرونایی در پارک ائل گولی تبریز برای بعدازظهر امروز به مناسبت روز پیاده روی اشاره کرد و گفت: امروز بعد از ظهر نیز در پارک ائل گولی برنامه ای با محدودیت کرونایی تدارک دیده شد و بدلیل همین محدودیت، اطلاع رسانی خاصی انجام نشد تا هر کس که در پارک حضور دارد بتواند در این برنامه شرکت کند.
صادقی در خصوص فضاهای موجود استان برای ورزش پیاده روی بیان کرد: در استان حدود ۲۰۰ ایستگاه در پارک ها برای پیاده روی و ورزش صبحگاهی داریم و همچنین سالنهایی برای بانوان در برخی پارک ها موجود است که می توانند از امکانات ورزشی آن استفاده کنند.
او در ادامه با اشاره به تلاش های هیئت همگانی برای توسعه ورزش همگانی گفت: هیئت ورزش های همگانی سلامت شهروندان را اولویت کار خود می داند و برای توسعه هر چه بیشتر فضاهای ورزشی تلاش می کند و برنامه های خوبی را در آینده برای سلامت شهروندان اجرا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قهرمانی رکابزن دانشگاه آزاد تبریز در روز نخست لیگ کوهستان

دوشنبه 14 مهر 1399
به گزارش تبریز پویا، یاشار معصومی صبح امروز در روز نخست مسابقات دوچرخه سواری لیگ کوهستان به مقام قهرمانی بخش جوانان رسید. لیگ کوهستان از امروز در تهران آغاز شده و تیم دانشگاه آزاد به نمایندگی از استان آذربایجان شرقی در این رقابت ها حضور دارد. تیم دوچرخه سواری کوهستان […]