شروع جالب و جنجالی نيم فصل دوم برای تيم هاى تبريزى

نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در حالی از 11 اسفند آغاز می شود که این روزها اتفاقات عجیب و غریب زیادی پیرامون تیم های تبریزی رخ می دهد.

سرمربيگرى رسول خطيبى، اضافه شدن پيمان بابايى و استعفای معاون فرهنگى باشگاه، همگی در عرض دو، سه روز برای این تیم پرطرفدار اتفاق افتاد. در آن سو، واگذارى امتياز ماشين سازى به هافمن و سپس امتناع این گروه تولیدی از قبول مالکیت، استعفای اخبارى از سرمربيگرى، خروج چند بازيكن از این تیم قعرنشین، اتفاقات عجیب و غریب چند سال اخیر فوتبال تبریز را کامل کرد.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که تراکتور برای حصوری موفق در نیم فصل دوم لیگ برتر شدیدا نیاز به تقویت دارد و از طرفی رسول خطيبى و تیمش تنها دو ماه تا شروع بازى هاى لیگ قهرمانان آسيا فرصت دارند.

ماشین سازی هم که حالا جدی ترین گزینه سقوط است، برای رهایی از این بحران باید بیشتر از همیشه از حواشی دور باشد و به جمع آوری امتیازات از بازی های دور برگشت فکر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گلباران ملی حفاری به رنگ مس

دوشنبه 4 اسفند 1399
به گزارش تبریز پویا ، تیم های مس سونگون و ملی حفاری اهواز از ساعت ۱۵ امروز در سالن شهید پور شریفی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری هفت بر صفر مس سونگون به پایان رسید. در نیمه نخست تیم مس بازی را تهاجمی آغاز کرد و […]