لیگ بیستم، فصلی پر فراز و نشیب برای تراکتور

روى كار آمدن عليرضا منصوريان به عنوان سرمربى و به همراه آوردن چند بازيكن و سپس خداحافظى او بعد از عدم كسب نتيجه لازم، سرمربيگرى مسعود شجاعى به مدت چند هفته و غیبتش در در داخل میدان و سرانجام روى كار آمدن رسول خطيبى به عنوان سرمربی و عليرضا رحيمى به عنوان مدیرعامل بصورت تقریبا همزمان در تراكتور و مشكلاتى كه بعد از آن با كناره گيرى احسان حاج صفى، اشكان دژاگه و مسعود شجاعى، همگی حکایت از فصلی پر قرار و نشیب و البته بی ثبات برای تراکتوری ها داشت.

در ادامه فصل اما خداحافظى رسول خطيبى از تيم و روى كار آمدن فيروز كريمى به صورت موقت در هفته هاى پايانى، كارى بود كه تيم پرآوازه تبريزى را بار ديگر در راس انتقادات قرار داد و جالب اینکه عمر مربیگری فیروز کریمی هم در تبریز چندان دراز نشد و بلافاصله بعد از پايان ليگ بيستم، فراز كمالوند جانشین او شد تا انتقاداتی نیز نسبت به این انتخاب صورت بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زیبا نقش تبریز قهرمان مسابقات 3&3 منطقه 5 کشور شد

یکشنبه 10 مرداد 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، این رقابت ها با حضور هفت تیم در کورت 3&3 شهرداری تبریز برگزار شد و در دیدار پایانی آن، نماینده تبریز با نتیجه 16-12 مقابل تیم صنعت سبز سلماس از آذربایجان غربی به پیروزی دست یافت. در دیدار رده بندی نیز تیم بیمارستان شمس […]