مربیان و ورزشکاران رشته بدنسازی زیر فشار هزینه های سرسام آور هستند

غلامرضا علیزاده در گفتگو با تبریز پویا با اشاره به اينكه بدنسازى در ايران و استان رشته پرطرفدار و تقریبا پر هزينه ای است، افزود: علاوه بر ورزشكاران كه زیر فشار هزينه هاى سرسام آور اين رشته هستند، مربيان هم به عنوان همراهان هميشگى هنرجوها، زحمات زيادى متحمل می شوند و كمتر كسى نامى از آنها مي شنود.

او ادامه داد: رشته بدنسازى و پرورش اندام در ايران هيچ رسانه اى براى معرفى خود به اعضاى جامعه در اختيار ندارد و همين موضوع باعث كج انديشى در مورد اين رشته شده است که در این راستا موسسه رسانه ورزش به عنوان حامی ورزش استان مي تواند تاثیر بى نظيرى در راستاى معرفى چنین رشته هاى ورزشى داشته باشد.

این مربی با اشاره به مديريت كنونى هيئت بدنسازى و پرورش اندام استان كه خود هم جزيى از بدنه هيئت محسوب ميشود، اظهار کرد: هيئت بدنسازى استان توانسته نتايج مطلوبى را در سال هاى گذشته كسب كند اما در ماه های اخیر موضوع كرونا باعث تعطيلى هاى پى در پى باشگاه هاى بدنسازى شده كه طبعاً اين موضوع اثرات منفى زيادى روی همه موضوعات از جمله ورزش داشته و مشكلات معيشتى فراوانى براى باشگاهداران و مربيان ايجاد كرده است.

علیزاده با اشاره به پيشينه خود در رشته بدنسازى طى ساليان گذشته و هدايت تيم آذربايجان شرقى كه هر ساله در مسابقات كشورى و يا انتخابى تيم ملى شركت مي كند، گفت: در سال 97 تيم آذربايجان شرقى بعد از 20 سال توانست مقام اول کشور را كسب كند که این اتفاق مهم بهترين خاطره دوران مربيگري من است.

برترین مربی سال 98 هیئت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره هدف، افزود: برگزاری جشنواره هدف، شور و نشاط مضاعفى به جامعه ورزشى استان آورد و بستر مناسبی برای سالم سازی هرچه بیشتر ورزش ایجاد کرد.

او با ابراز خوشحالى نسبت به برگزارى جشنواره هدف، عنوان کرد: از مسئولان موسسه رسانه ورزش كه كمر همت براى اجراى اين جشنواره وزين كردند، تشکر می کنم چون این جشنواره باعث شد توجه ویژه ای به رشته پرطرفدار و در عين حال مظلوم بدنسازى شود.

او افزود: جشنواره هدف هم بستر مناسبى براى سالم سازى فضاى ورزشى استان ایجاد کرده و هم زمينه اى براى معرفى بهترين هاى هر رشته فراهم کرده است.

علیزاده گفت: این جشنواره بازتاب مثبتى براى ورزش استان، ورزشكاران ،مربيان، داوران و حتى اشخاص مبتدى و تازه كار خواهد داشت تا ميل و رغبت بيشترى براى ادامه مسير زندگی ورزشی خود داشته باشند.

او در پایان با تشكر دوباره از عوامل جشنواره هدف و مسئولان رسانه ورزش، خواستار تداوم برگزارى این جشنواره بزرگ در سال هاى آتى شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تولید تير و كمان حرفه اى براى اولين بار در تبریز

شنبه 15 شهریور 1399
کاظم قبادی رئیس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی امروز در گفتگو با خبرنگار تبریز پویا، با اعلام این خبر گفت: تيراندازى با كمان، رشته اى تجهيزات محور است و تجهيزات حرف اول را در اين ورزش ميزند. انحصار توليد و توزيع لوازم اين رشته ورزشى در اختيار آمريكا است […]