مس یا گیتی؟؛ قهرمان جاودانه می شود …

به گزارش تبریز پویا، تفاوت و ویژگی فینال این دوره از رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران از آن روست که قهرمانی هر یک از دو تیم مس و گیتی، یکی از این دو تیم را از حیث تعداد قهرمانی، به تنهایی در صدر جدول قهرمانان ادوار لیگ برتر قرار خواهد داد.

تا اینجای کار و در ادوار مختلف لیگ برتر فوتسال ایران، تیم‌های گیتی ‌پسند اصفهان، شهید منصوری قرچک، تام ایران خودرو تهران، فولاد ماهان اصفهان، شن‌سا ساوه، تأسیسات دریایی تهران و مس سونگون ورزقان (هرکدام دو بار) و تیم دبیری تبریز (یک بار) به مقام قهرمانی رسیده‌اند و امسال هر دو تیم فینالیست، این شانس را دارند تا با کسب سومین قهرمانی، در فوتسال کشور جاودانه شوند.

در این میان مس سونگون که طی دو فصل قبل دو قهرمانی متوالی به دست آورده، به دنبال هت تریک قهرمانی است، درست مثل علی افضل سرمربی این تیم که به شدت در کمین سومین قهرمانی خود با سه تیم مختلف در این رقابت هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فینال حاشیه ها در نصف جهان

جمعه 30 خرداد 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون پس از نزدیک به ۴ ماه از تعویق فینال لیگ برتر فوتسال برای تعیین قهرمان لیگ ۹۸ امروز به مصاف هم می روند. این بازی، اولین جدال رسمی ورزشی در دوران پسا کرونا است. گیتی پسند […]