هدفم رسیدن به فینال المپیک است/ ذهن و بدنم را برای بزرگترین رویداد ورزشی جهان آماده می کنم

مهدی پیرجهان در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: در حال حاضر شرایط نسبتا خوبی دارم و تا زمان‌ شروع ‌اولین ‌مسابقه ام‌ که ‌به ‌احتمال زیاد دو ماه دیگر‌ خواهد بود، به آمادگی صد درصد خود خواهم رسید.

او که به تازگی اردوی آماده سازی خود در کیش را به پایان رسانده، اظهار کرد: اردوی کیش از هر لحاظ اردوی خوبی بود و خدا را شکر طبق شرایطی ‌که برنامه‌ریزی‌ کرده ‌بودیم، پیش رفت. شرایط تمرینی من به گونه ای برنامه‌ریزی ‌شده که فعلا در مرحله انجام ‌تمرینات ‌قدرتی ‌هستم‌ و بعد از چند ‌مدت‌ وارد‌ مرحله سرعت می شوم.

این دونده جوان تبریزی که با انتخاب مردم، برترین ورزشکار سال 98 آذربایجان شرقی در جشنواره سالانه هدف انتخاب شد، درباره حضور خود در اردوی داخل کشور گفت: اردوی برون‌ مرزی ‌یک ‌سری‌ شرایط خاص را شامل‌ می شود و‌ من به دلیل احساس راحتی و ‌فراهم ‌بودن ‌نیازها در داخل کشور، ترجیح دادم به کیش بروم. البته با ‌نزدیک‌ شدن‌ به المپیک‌، یک ‌سری اردوهای ‌خارجی توسط مربی ام در برنامه ام قرار گرفته است.

او با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت خود در المپیک توکیو، افزود: تشنه رقابت‌ هستم و هدفم‌ فقط فینال المپیک است و به ‌چیزی غیر از این ‌موضوع فکر نمی کنم. قرار است در بزرگترین رویداد ورزشی جهان پا به میدان رقابت بگذارم و سعی می کنم ابتدا ‌ذهن خودم‌ را برای این‌ رویداد آماده ‌کنم‌ و سپس آمادگی بدنی ام را تقویت کنم.

پیرجهان گفت: همه‌ تلاشم را به کار خواهم گرفت تا پرچم‌ کشورم در بین فینالیست های ‌مسابقات دو و میدانی المپیک 2021 دیده شود.

او در پایان گفت: از آقای سعید حاجی زاده رئیس هیئت ‌دو ‌و‌ میدانی ‌استان کمال تشکر را دارم و امید‌وارم‌ که با تلاش های چنین مسئولان دلسوزی، اتفاقات خوبی برای جامعه ‌دو ‌و میدانی استان رقم بخورد. از موسسه رسانه ورزش و پایگاه خبری تبریز پویا نیز که پشتوانه اهالی ورزش و باعث دلگرمی ورزشکاران هستند، تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اسکی بازان تبریز بخاطر فقدان امکانات برای تمرین به شهرهای دیگر می روند

دوشنبه 6 بهمن 1399
على اسکندرزاده در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: اسکی روی چمن مکمل تمرینات اسکی روی برف است و همان تاکتیکها و اجراها را شامل می شود و با آمادگی جسمانی خوب و تمرینات بدنسازی بعد از اتمام فصل برف در ماه های اردیبهشت تا شهریور تمرینات اسکی […]