هیئت تیراندازی آذربایجان شرقی جزو هیئت های فعال کشور است

امیر نجفی چرندابی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: تعامل دو جانبه با سایر سازمانها و نهادها در راستای حمایت و شرکت ورزشکاران در مسابقات مختلف برای کسب تجربه و حضور مستمر همواره صورت گرفته است که شاهد نتایج قابل توجهی از این سیاست هیئت تیراندازی استان بوده ایم.

او به اهداف مهم این هیئت با محوریت آموزش همگانی وحرفه ای در رشته های مختلف این ورزش و ایجاد بستر پیشرفت و دسترسی برای هرچه بهتر و آسانتر شدن برای علاقه مندان و عموم مردم اشاره کرد و افزود: همکاری و تعامل با سایر ارگانها و نهادهای فعال در این رشته برای ترویج و ارتقای سطح کیفی ورزش تیراندازی استان و فعالیت مستمر در بحث استعدادیابی و قهرمان پروری از اهداف مهم این هیئت است.

دبیر هیئت تیراندازی استان گفت: در رشته های اهداف ثابت و پروازی به طور مستمر در حال پیگیری هستیم و تلاش داریم تا استعدادهای جدید را کشف و آنها را در کنار سایر قهرمانان و افتخارآفرینان پرورش دهیم. توجه ما همچنین به ارتقای سطح مربیان و داوران و برگزاری کنفرانس ها و دوره های مختلف استانی و کشوری و حمایت و ترغیب ورزشکاران نسبت به خرید تجهیزات خرید اختصاصی است تا از این طریق هیئت بتواند تمرکز بیشتری در راستای تجهیز و بهینه سازی امکانات و سالنهای خود داشته باشد.

او با بیان اینکه حمایت مالی و فنی در جهت شرکت هر چه بهتر ورزشکاران در مسابقات کشوری همواره جزو برنامه های هیئت است، ادامه داد: در بحث بروزرسانی و تجهیز سالنها هیئت تیراندازی به خاطر گرانی و حساسیت بالای تجهیزات مصرفی همیشه با مشکلات مالی روبرو بوده ایم و از دستگاهای ذیربط انتظار کمک بیشتری داریم چراکه این هیئت جزو هیئت های فعال و پرافتخار کشور بوده و برای حفظ این جایگاه نیازمند حمایت‌ و توجه بیشتری است.

مسئول کمیته اهداف پروازی استان در خصوص اهداف تعیین شده در ارتباط با قهرمان پروری در این رشته گفت: امضای تفاهمنامه با هیئت تیراندازی سپاه عاشورا در بحث استعداد یابی و حمایت این هیئت برای شرکت ورزشکاران در مسابقات داخلی سپاه و فدراسیون تیراندازی و همچنین امضا تفاهم نامه با شرکت نفت جهت استفاده از امکانات هیئت و آموزش ورزشکاران آن مجموعه و شرکت در مسابقات از جمله این برنامه ها و اهداف است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شمشیربازی نیازمند معرفی و حمایت بیشتر است

پنج‌شنبه 2 بهمن 1399
مینا قاسمی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا، اظهار کرد: بانوان شمشیرباز در استان با وجود تعداد کم، فعال هستند و در تمرینات و رقابتها خوش می درخشند. او با بیان اینکه جایگاه شمشیر بازان بانو در استان قابل تقدیر است، افزود: نیازمند حمایت های رسانه ای هستیم تا […]