ورزش بانوان مشکل اسپانسر دارد

کلثوم نایب در گفتگو با تبریز پویا با اشاره به پتانسیل بالای ورزش بانوان در استان آذربایجان شرقی، بیان کرد: بهترين بازيكنان تيم ملى در خیلی از رشته ها، همگی از استان آذربايجان شرقی هستند اما به دلیل مشكلات مالى و نبود اسپانسر هميشه دچار مشكلات شده و از ادامه راه باز مانده اند.

او افزود: طی سال های گذشته، شهردارى حامى بسکتبال استان بود كه با تغيير رويكرد شهرداری و شورا، از سال گذشته توجه به ورزش قهرمانی حذف شده كه اين بزرگترين ضربه به رشته بسكتبال استان است.

نایب خواستار توجه بيشتر به رشته بسکتبال شد و گفت: بسكتبال رشته بسيار شيک و مهیجی است كه همه بازيكنان داراى بالاترين سطح علمى و اخلاقی هستند اما به علت عدم حمايت مالى و نبود اسپانسر قوى، اکنون تیمی در حد شان و نام آذربایجان شرقی و تبریز وجود ندارد.

برترين داور بسكتبال استان در سال ٩٨ با اشاره به قضاوت خود در سوپرليگ كشور گفت: حدود ٢٠ سال است که در سطوح مختلف داورى كرده ام و اکنون تنها داور ملى استان هستم. به عنوان يک داور سعى كرده ام هميشه بى طرفانه قضاوت کنم اما خواسته قلبى هر داورى، قهرمانى تيم استان خودش در مسابقات است.

او با اشاره به برگزاری جشنواره سالانه هدف توسط موسسه رسانه ورزش، گفت: برگزاری سالانه این جشنواره مهم، گامى براى ارج نهادن به ورزش استان بخصوص در بخش بانوان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

میزان حمايت از تيم هاى پايه و بزرگسالان باید برابر باشد

چهارشنبه 16 مهر 1399
رسول محمدپور امروز در گفتگو با تبریز پویا با اشاره به لزوم حمایت همسان از تیم های پایه و بزرگسالان، اظهار کرد: اهمیت فوتبال پایه از دید بسیاری از کارشناسان، نه تنها کمتر از بزرگسالان نیست بلکه با توجه به ضرورت یادگیری اصولی فنی و اخلاقی بازیکنان، فوتبال پایه دارای […]