پس از قهرمانی کشور، به دنبال مدال آسیایی و جهانی هستم

فرشاد عبادی ورزشكار تبريزى عضو تيم خوزستان حاضر در شانزدهمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور در کیش پس از کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: این مسابقات در بهترین کیفیت برگزار شد و شرکت کنندگان از لحاظ آمادگی بدنی در سطح بسیار عالی بودند.
او با بیان اینکه استیج مسابقات بسیار عالی و خوب بود، افزود: من اهل خوزستانم اما پس از اینکه در استان خودم هیچ حمایتی از من نشد، به همین دلیل از شهر تبریز اقدام به شرکت در مسابقات کردم و خوشبختانه موفق به کسب مدال قهرمانی این مسابقات شدم.
عبادی با سابقه ۱۲ سال تمرین به مربیگری بهروز تابانی، مهمترین عامل پیشرفت خود را عشق و علاقه به ورزش و تشویق خانواده اش نام برد و گفت: امیدوارم با حضور در تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی نیز که امسال با وجود بیماری کرونا به تعویق افتاده، مقام کسب کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مربیان بدنسازی باید دانش به روز داشته باشند/ اجرای صحیح حرکات بجای استفاده از دارو

جمعه 15 اسفند 1399
نادر یحیی پور در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص مسابقات اخیر پرورش اندام کارگری قهرمانی کشور که در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: سالن مسابقه بسیار عالی و زیبا بود اما پشت استیج برای ورزشکاران سرد بود. این برای اولین بار بود که مسابقات در تبریز برگزار […]