وضعيت اسف بار و نابسامان مجموعه مینی گلف ائل‌گلى تبريز

به گزارش تبریز پویا، این مجموعه که دو دوره میزبان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور بوده، در سایه بی توجهی متولیان ورزش و به ویژه متولیان گلف استان به تدریج در حال نابود شدن است.
در شرایطی که شاید بسیاری از شهروندان تبريزى از نبود امكانات ورزشى رايگان در سطح شهر گله مند هستند، اما با وجود برخى از امكانات از جمله مجموعه مینی گلف، در نگهدارى از آن ها كوتاهى می شود.
زمين هاى زيباى مینی گلف در پارك ائل گلى تبريز یکی از پارک های تحت نظارت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز است. سازمان سیما و منظر معتقد است این زمین ها بخشی از پارک بوده و همه شهروندان به هر شکلی که می خواهند همچون دیگر نقاط پارک می توانند از آن استفاده کنند. این در حالی است که متولیان گلف هم به دلیل اینکه این زمین ها داخل پارک قرار دارند، نگهداری از آن را وظیفه و مسئولیت سازمان سیما و منظر می دانند.
آنچه مشخص است در دعوای زرگری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و مدیریت ورزش گلف، جز ورزشکاران و گلف بازان از یک سو و زیرساخت های ورزش استان از سوی دیگر، بازنده دیگری وجود ندارد.

در این روزها زمین های مینی گلف به محدوده ای مناسب برای عکاسی در فضای باز تبدیل شده و به دلیل سکوت شبانه، محل اتراق خانواده ها در شب ها است.

شب نشينى، اتراق و پهن کردن بساط کباب پزی و چیدن انواع وسایل فلزی و … روى زمين هاى اين مجموعه و سوزاندن چمن هاى مصنوعى باعث ايجاد سطوح ناهموار و گاهاً غير قابل استفاده می شود که نتیجه آن پس از گذشت مدتی، نابودى کامل اين مجموعه خواهد بود.

با این شرایط زمین های مینی گلف ائل گلی مورد بی مهری شهروندان و بی توجهی مسئولان واقع شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جدا شدن از تیم پالایش نفت آبادان برایم خیلی سخت است

یکشنبه 23 شهریور 1399
ناهیده اسدی امروز در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا، در خصوص جدا شدن خود از تیم پالایش نفت آبادان اظهار کرد: بعد از پنج سال برای من جدا شدن از تیمی که اولین ها را با آن تجربه کردم خیلی سخت است. آبادن مثل شهر خودم بود و سالهای طلایی بسکتبالم را […]