پیست اسکی پیام، آماده برپایی اردوها و مسابقات کشوری

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، در نشست محمد باقر هنربر رئیس هیئت اسکی استان با ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی پیرامون شرایط هیئت اسکی و پیست های استان آذربایجان شرقی بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی طی تماس تلفنی با صبوریان سرپرست فدراسیون اسکی در خصوص برگزاری مسابقات اسکی گفتگو کرد.

بهتاج در این راستا اظهار کرد: پیست اسکی پیام آذربایجان شرقی آماده برپایی اردو و مسابقات کشوری است.
سرپرست فدراسیون اسکی نیز گفت: اگر شرایط لازم برای برپایی مسابقات محیا شود و هیچ مانعی وجود نداشته باشد با رعایت پروتکال های بهداشتی مسابقات برگزار خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، هنربر رئیس هیئت اسکی استان در این نشست از آماده بودن اسکی بازان استان برای حضور در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: با وجود بیماری کرونا، اسکی بازان استان با رعایت پروتکال های بهداشتی توانستند به تمرینات خود ادامه دهند.

ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و دباغی نژاد دبیر هیات اسکی استان نیز در این نشست حضور داشتند. و توسعه ورزش اسکی در بخش قهرمانی و همگانی استان از جمله موضوعات مهمی بود که در این نشست در خصوص آن تصمیماتی اتخاذ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جامعه ای سالم و پرنشاط با طرح هر شهروند، يک دوچرخه

سه‌شنبه 18 آذر 1399
سليمى امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبريز پويا گفت: سه شنبه های هر هفته، روزهاى اجرايى كردن طرح هر شهروند، يک دوچرخه براى ايجاد جامعه ای سالم و پرنشاط در شهر جديد سهند است. او افزود: در این راستا تلاش های دكتر مصطفوى مديرعامل شركت توسعه عمران شهرک سهند […]