چکیلین بشیر گلیر!

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، درحالیکه نزدیک شدن روز به روز بازیکنان تأثیرگذار تراکتور به درب خروجی باشگاه و جدایی قطعی هشت بازیکن، نگرانی هواداران را بیشتر از قبل کرده است اما مدیران باشگاه به جای جذب بازیکنان جایگزین مناسب و رفع نگرانی هواداران، اقدام به خریدهایی در حد لیگ استان می کنند.

در چنین وضعیتی جذب چند بازیکن بی تجربه به تیم بزرگسالان تراکتور به شکلی از سوی رسانه باشگاه با آب و تاب بازتاب داده می شود که گویا تیم قهرمان جام حذفی کشور با این خریدها چشم بازار را کور کرده و اسب خود را برای قهرمانی در لیگ و آسیا زین می کند.
جذب این بازیکنان به تیم تراکتور تا اندازه ای سطح فکر و کار مدیران باشگاه را تنزل داده که هواداران در پیج های مختلف و در فضای مجازی، این خریدها را مضحک خوانده و به حالت طنز به تیم النصر، رقیب تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین رقبای داخلی مثل استقلال، سپاهان و پرسپولیس کری خوانی کرده اند.
این در حالی است که تیم‌های مدعی لیگ و بخصوص تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هر روز با یک بازیکن تراز اول قرارداد می بندد تا از هم اکنون برای کسب عنوان قهرمانی خیز بردارند.
وضعیت فعلی تیم تراکتور به عنوان قهرمان دو دوره جام حذفی اصلا قابل قبول هواداران نیست و شرایط به گونه ای است که خیلی ها نه تنها چشم خود را بر قهرمانی تراکتور در لیگ بیست و یکم بسته اند، بلکه از بابت ماندن این تیم در لیگ برتر هم دچار تردید هستند. تیمی که پرطرفدارترین تیم آسیا است و در روزگاری نه چندان دور اصلی ترین رقیب برای مدعیان قهرمانی بود و چند بار تا آستانه کسب جام پیش رفت و دو بار نیز قهرمان جام حذفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انگیزه مضاعف برای درخشش در پیست پاریس!

شنبه 6 شهریور 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، طی سال های ٩٩ و ١٤٠٠ که منتهی به بازیهای المپیک بود، دووميدانى كاران آذربايجان شرقى و مشخصاً مهدی پیرجهان به عنوان دونده المپیکی، با حضور در مسابقات مختلف در کنار تلاش برای كسب عناوين ارزشمند قهرمانی، سعى در حفظ آمادگى بدنی خود داشتند […]