یاران تقی‌پور ‌ثابت قدم در راه قهرمانی/ سفیر هم حریف مس نشد

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور با تداوم بردهای متوالی تیم صدرنشین مس سونگون ورزقان پیگیری شد.

به گزارش تبریز پویا، از هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور، امروز (پنجشنبه) تیم صدرنشین مس سونگون ورزقان در جدالی خارج از خانه مقابل میزبانش سفیر گفتمان تهران به سختی و با نتیجه پرگل ۵ بر ۴ به برتری دست یافت.

در این دیدار، مسی‌ها در نیمه اول ۲ مرتبه از نماینده تهران عقب افتادند اما با گل‌های حمید احمدی، مهدی جاوید و بلال اسماعیلی به بازی برگشته و با پیروزی ۳ بر ۲ به رختکن رفتند.

در نیمه دوم، سفیر خیلی زود به گل تساوی رسید و کار را ۳ بر ۳ کرد لیکن این نتیجه دوام چندانی نداشت و نماینده فوتسال آذربایجان بلافاصله توسط مرتضی عزتی گل چهارم را زد تا بازهم پیش بیافتد.

لحظاتی بعد بلال اسماعیلی گل دوم خود و پنجم مس سونگون را به ثمر رساند تا نتیجه ۵ بر ۳ شده و اختلاف به ۲ گل برسد.

پس از این گل‌های پیاپی، میزبان به دنبال جبران و فرار از باخت خانگی بود و با اینکه توانست یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد اما درنهایت شکست را پذیرفت.

بدین ترتیب، شاگردان اسماعیل تقی‌پور با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ از سد رقیب پایتخت‌نشین گذشتند و این درحالی است که در دور رفت در تبریز به راحتی و با ۷ گل حریف را مغلوب خود کرده بودند.

این گزارش می‌افزاید، تیم سفیر گفتمان در نیم‌فصل دوم یقه تیم‌های مدعی گیتی‌پسند و کراپ الوند را گرفته بود اما در جدال امروز زورش به مس سونگون، مدعی شماره یک قهرمانی و یکه‌تاز مسابقات نرسید.

در سمت مقابل، مس سونگون در دور برگشت با بردهای متوالی فاصله خوبی با رقبایش در راه قهرمانی ایجاد کرده و در ادامه این سریال موفقیت‌آمیز به ششمین پیروزی پی‌درپی و شانزدهمین برد فصل دست یافت.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال کشور، مس سونگون با کسب برتری برابر سفیر گفتمان ۴۸ امتیازی شد تا با تداوم صدرنشینی مقتدرانه خود، یک گام دیگر به فتح جام مسابقات نزدیک و نزدیک‌تر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال حریف تراکتور شد/ قرعه مرگ و زندگی در گام اول!

شنبه 3 دی 1401
تیم فوتبال تراکتور کار خود را در فصل جدید مسابقات جام حذفی با یک قرعه دشوار و مصاف مرگ و زندگی با استقلال آغاز خواهد کرد.