استعدادهای زیادی در کشتی ناشناس مانده اند

على عليزاده در ديدار با مسئولان و خبرنگاران موسسه رسانه ورزش اظهار کرد: تا به امروز پوشش رسانه اى مناسبی از فعاليت هاى كشتى استان و ساير رشته هاى ورزشى صورت نگرفته است. پوشش خبرى ضعيف باعث شده است كه حتى فعاليت بانوان در اين رشته در استان با شک و شبهه همراه باشد.

او افزود: بارها به صورت زنده روى آنتن بودم و يا در ميادين ملى و بين المللى قضاوت كرده ام اما متاسفانه شبكه استانى هيچ زمانی را در اختيار ورزش استان و بخصوص کشتی قرار نداده است و همين موضوع باعث شده تا كشتى گيران موفق و نام آور از حمايت اسپانسر محروم بمانند.

علیزاده در خصوص انگیزه های خود برای حضور در هیئت کشتی استان، گفت: به عنوان داور بين المللى بارها در مسابقات ملى و بين المللى حضور داشته ام و با ماهيت كشتى استان و تمامى نقاط ضعف و قدرت كشتى گيران آشنايى كامل دارم. هدفم از شركت در انتخابات هيئت نیز كمک به كشتى گيران و فراهم كردن زمينه پيشرفت آنها است و می خواهم تجربياتم را در اختيار کشتی گیران جوان قرار دهم.

رئیس هیئت کشتی آذربایجان شرقی عنوان کرد: سابقه ١٧ سال مربيگرى دارم و با تمام مشكلات كشتى گيران و استرس هاى پیش از مسابقه آشنايى كامل دارم. براى همين نیز وارد گود انتخابات هيئت کشتى شدم تا حضور غيرورزشى ها در ورزش کمرنگ تر شود.

او اضافه کرد: تجهيز استراحتگاه ها و اتاق مهمان هيئت، برگزارى دوره هاى مربيگرى، احداث خانه كشتى، بيمه اهالى كشتى، برگزارى مسابقات و استعداديابى از مدارس جزو اهداف اولیه من است که تلاش می کنم این موضوعات را در کنار دیگر موارد مربوط به هیئت عملى كنم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کمیته فوتسال در همه رده های سنی سرمایه گذاری کند

یکشنبه 20 مهر 1399
ياشار مطلب زاده در گفتگو با خبرنگار تبريز پويا با اشاره به لزوم شناساندن استعدادهای برتر فوتسال استان، اظهار کرد: به همراه تیم دانش آموزی در سال ٢٠١٦ توانستيم در مسابقات جهانى نايب قهرمان شويم، اما شايد كمتر کسی در استان باشد که من و يا ساير عوامل و بازيكنان […]