المپیاد پرچم، با الگویی ملی در سراسر کشور اجرا می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: المپیاد پرچم در دور دوم خود، با الگویی ملی در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش تبریز پویا، امیر نصیربیگی در نشست هماهنگی المپیاد پرچم، با بیان اینکه تجربه موفق برگزاری این رویداد که در قالب “جام پرچم” برگزار شده بود، به فرصتی برای توجه بیشتر و عمیق‌تر به این رویداد برای برگزاری در سطح ملی تبدیل شد، افزود: این رویداد در سالجاری با عنوان المپیاد پرچم در سطح ملی برگزار می‌شود و طی نشست‌های متعددی که در سطح ملی برگزار شده بود، مقرر شد که تبریز به عنوان دبیرخانه ملی این رویداد تعیین شود.

وی افزود: به منظور برگزاری هرچه بهتر این رویداد قرار است هماهنگی‌هایی میان بخشی بین سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف استان برگزار شود.
نصیربیگی از همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیمای مرکز سهند، اداره کل ورزش و جوانان استان، حوزه هنری استان و نیز مجموعه‌های تحت مدیریت استانداری و وزارت کشور به عنوان یکی از وجوه برگزاری هرچه مطلوب آن یاد کرد.
وی خاطرنشان کرد: این رویداد علاوه بر صبغه ورزشی، رویکرد فرهنگی و هنری نیز خواهد داشت و تقدم موضوع فرهنگی و هنری بر وجهه ورزشی، نشان از اهمیت آن دارد و تلاش خواهیم کرد که همه فعالان این حوزه‌ها به منظور حضور در رویداد المپیاد پرچم در کنار دبیرخانه پرچم باشند.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: این رویداد خواهد توانست در کنار هم‌افزایی و تعامل سازنده دستگاه‌ها به فرصتی ماندگار برای احترام به پرچم و همبستگی ملی تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجلیل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از رکورددار ورزش‌های رزمی جهان

یکشنبه 1 آبان 1401
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از برترین رکورددار ورزش های رزمی جهان تجلیل کردند.