امیدوارم بعد از کرونا در مسابقات جهانی شرکت کنیم

علی فتاح پور در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: در شهرستان مراغه به لطف حضور آقای عبدی و حمایتهای شخصی ایشان با کمترین امکانات در این رشته پیشرفت خوبی داشته ایم و توانسته ایم هشت ملی پوش در سنین جوانان و امید آقایان و پنج ملی پوش در سنین جوانان و بزرگسالان بانوان داشته باشیم. با آمدن آقای علی حسن پور نیز شاهد تحول و پیشرفت در هیئت انجمن های ورزشی استان بوده ایم.

او ادامه داد: با این حال لازم است از مربیان و بازیکنان این رشته حمایت شود تا بازیکنان بتوانند با تمرکز به ورزش و دور از حاشیه به فکر پیشرفت و رسیدن موفقیت باشند.

این عضو تیم ملی سپک تاکرا عنوان کرد: نبودن امکانات و عدم تولید کفش و توپ مختص سپک تاکرا در داخل از جمله مشکلات ورزشکاران این رشته است.

او در خصوص سابقه خود در سپک تاکرا گفت: از پنج سال پیش ورزش سپک تاکرا را شروع کردم و سه سال است که عضو تیم ملی هستم. مقام های کشوری و استانی زیادی از جمله مقام سوم و اول تک نفره سال۹۶ و مقام سوم و دوم تیمی سال ۹۸ و ۹۷ و مقام اول شمالغرب و استانی را در این سالها کسب کرده ام و امیدوارم بعد از شرایط کرونا نیز در مسابقات جهانی شرکت کنم.

فتاح پور در خصوص ویژگی های ورزش سپک تاکرا عنوان کرد: سپک تاکرا رشته جذاب و مهیجی است که به آن والیبال با پا نیز گفته می شود و تلفیقی از رشته های رزمی، فوتبال، ژیمناستیک و آمادگی جسمانی است.

او در پایان گفت: از رسانه ها و فدراسیون ممنون هستیم که توانستیم در شبکه تلویزیونی نسیم و در شبکه سهند در مورد این رشته اطلاع رسانی کنیم. همچنین از پایگاه خبری تبریز پویا و موسسه رسانه ورزش که همیشه باعث دلگرمی ورزشکاران هستند، کمال تشکر را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هیئت اسکی مثل کشتی طوفان زده است/ زمین‌خوارها در کمین پیست پیام

سه‌شنبه 7 بهمن 1399
مهدی مهربان در گفتگو با تبریز پویا در مورد وضعیت پیست پیام گفت: به علت کمبودها است یک پیست استاندارد و تعریف شده را نداریم چون این رشته مثل تمام رشته ها بستر خاص خودش را دارد و آموزشها باید بصورت اکادمیک باشد و تمرکز و ممارست در تمرینها لازمه […]