بهسازی کامل استادیوم یادگار امام (ره) تبریز از اولویت‌های مهم استان است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در تلاشیم 120 میلیارد تومان اعتبار مختص استادیوم یادگار امام (ره) را که در سفر ریاست جمهوری مصوب شد طی سه سال آینده به صورت کامل جذب کنیم.

به گزارش تبریز پویا، عابدین خرّم در آیین بهره برداری، بهسازی و بازسازی و تکمیل رختکن ها، موتورخانه و پروژکتور های استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی گفت: در تلاشیم 120 میلیارد تومان اعتبار مختص استادیوم یادگار امام (ره) را که در سفر ریاست جمهوری مصوب شد طی سه سال آینده به صورت کامل جذب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که پیش از بهسازی استادیوم یادگار امام (ره) تبریز داشتم از خطراتی که در کمین تماشاگران و ورزشکاران بود آگاه شدم و تمام تلاشم را انجام دادم تا اعتبارات لازم در سفر ریاست محترم جمهور به استان مصوب شود تا بتوانیم خطرات ناشی از فرسودگی پروژکتور ها و دیگر تجهیزات این استادیوم را رفع کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: بهسازی کامل استادیوم یادگار امام (ره) تبریز از اولویت های مهم استان است و تا تکمیل صد درصدی این پروژه از پای نخواهم ایستاد.
وی همچنین به فضاهای جانبی و زیبایی های استادیوم یادگار امام (ره) تبریز اشاره کرده و گفت: باید تمام ظرفیت ها بکار گرفته شوند تا این ورزشگاه را به ورزشگاهی قابل افتخار برای ورزشکاران استان و تماشاگران تیم های محبوب استانی مبدل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استادیوم یادگار امام (ره) تبریز پس از پنج ماه عملیات بهسازی به بهره‌برداری رسید

چهارشنبه 4 آبان 1401
آیین بهره برداری، بهسازی و بازسازی و تکمیل رختکن ها، موتورخانه و پروژکتور های استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.