جشنواره هدف، باعث ترویج و ایجاد انگیزه در بین بانوان ورزشکار است

به گزارش تبریز پویا، بیتا محمدی گفت: برگزاری جشنواره هدف، بانوان استان را جهت شرکت در رقابتهای ورزشی ترغیب می کند. این نوع برنامه ها باعث شناخته شدن برخی از رشته های ورزشی برای بانوان نیز می شود.

محمدی در خصوص داوری های خود در سال 98 گفت: در رقابت های برگزار شده در استان، چه در بخش بانوان و هم در بخش آقایان در المپیاد کشوری داوری کردم که البته اکنون در بخش بانوان بیشتر فعال بوده ام.

او افزود: در داوری مسابقات بین المللی فجر که به میزبانی ایران و در بخش آقایان برگزار شد نیز حضور داشتم. این مسابقه ورودی المپیک ۲۰۲۰ بود که از کشورهای دیگر هم شرکت کننده داشتیم.

برترین داور وزنه برداری استان در سال 98 ادامه داد: در سال ۹۸ در المپیاد کشوری که کشف استعدادهای برتر بود و در شهر سنندج برگزار می شد در هیئت ژوری حضور داشتم.

محمدی در ادامه با مرور خاطرات دوران داوری خود گفت: چون اوایل کار بانوان در رشته وزنه برداری است تجربه های نو و خاطره ها زیاد است، در المپیاد استعدادهای برتر که در شهر سنندج برگزار شد برای اولین بار بود که در سطح کشوری داوری می کردم. وقتی برای مسابقات بین المللی دعوت شدم بسیار لذت بخش بود.

او به منظور پیشرفت رشته وزنه برداری بانوان پیشنهاد کرد: با توجه به اینکه رشته وزنه برداری بانوان دو سال است در ایران آغاز به کار کرده، عموم جامعه فکر می کنند این رشته ورزشی برای بانوان بسیار آسیب زا است، یکی از اهداف خوب این جشنواره تغییر در نگرش جامعه به این رشته باید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف راهی برای ارج نهادن به جامعه ورزش استان است

یکشنبه 15 تیر 1399
به گزارش تبریز پویا؛ بهمن پورممی درخصوص عملکرد تیم هایش در سال 98 گفت: در رده های مختلف سنی، در دو مسابقات استانی و کشوری موفق به کسب مقام اول شدیم. در سالهای ۲۰۱۸-۲۰۱۹ در مسابقات بین المللی آزاد کاراته توانستیم مقام اول را کسب کنیم. او افزود: در مسابقات […]