جشنواره هدف، نوايى روحیه بخش به ورزش استان در سكوت كرونايى

به گزارش تبریز پویا، جشنواره هدف از حدود سه ماه قبل از برگزارى اختتامیه، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و با درخواست ليست نفرات برتر از هيئت هاى ورزشى مربوطه و معرفى نفرات در چهار بخش ورزشكار، داور، مربی و پديده برتر هر رشته اقدام به معرفى اين نفرات در سطح استانى كرد.

اکران بیلبورد و بنرها در سطح شهر، فعاليت گسترده در فضاى مجازى و مصاحبه با روساى هيئت ها، پیشکسوتان و نفرات معرفی شده از سوی هیئت ها توسط روابط عمومی موسسه رسانه ورزش، امكان و بستر جديدى براى بيان نظرات اين اشخاص فراهم کرد كه این اتفاق براى نخستین بار در استان به همت این موسسه عملى شد.

بازتاب جشنواره هدف از چندی قبل در فضای رسانه ای و مجازی آغاز شده و این اطلاع رسانی از منتخبان ورزش استان از طریق سایت و پیج پایگاه خبری تبریز پویا و پیج رسانه ورزش همچنان ادامه دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ورود بخش خصوصی کیفیت برگزاری جشنواره را افزایش می دهد

دوشنبه 3 شهریور 1399
به گزارش تبریز پویا، سرهنگ نظیری در خصوص ورود بخش خصوصی جهت برگزاری جشنواره سالانه هدف اظهار کرد: حضور بخش خصوصی در برگزاری جشنواره سالانه هدف طرحی نو است و برای اولین بار موسسه رسانه ورزش بانی این اتفاق ورزشی خوب در استان شده است. او افزود: تاثیر برگزاری جشنواره […]