رئیس هیئت بیماریهای خاص: جشنواره هدف انگیزه ای برای ورزشکاران است

رئیس هیئت بیماریهای خاص گفت: جشنواره هدف حرکت بسیار خوبی است که در آن از ورزشکاران و داوران برتر استان تجلیل می شود.
به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف، سعید نامور با بیان اینکه این رویداد فرهنگی ،ورزشی راهی برای ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران است گفت: این اتفاق بزرگ باعث رقابت سالم بین داوران، مربیان و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی می شود
او برگزاری جشنواره هدف را افتخاری برای استان خواند و گفت: برگزاری مناسب و باشکوه این رویداد قطعا م تواند به رشد ورزش استان کمک شایان توجهی کند.
رئیس هیئت بیماری های خاص استعداد یابی و گسترش رشته های مختلف ورزشی را مهمترین هدف هیئت خواند و گفت: حدود ۴۵۰۰ نفر مورد بیماریهای خاص در استان وجود دارد که هیئت استعداد یابی از بین این افراد را در دستور کار خود قرار داده است.
نامور با تاکید بر اینکه این هیئت با بیماران خاص در ارتباط است و تفاوت های زیادی بین ورزشکاران عادی و این افراد وجود دارد اظهار داشت: در ورزش، شرایط جسمانی ورزشکاران در الویت قرار دارد و موضوع قهرمانی بعد از آن قرار دارد. تمام تلاش خود را در رشد و ارتقای این ورزش خواهیم کرد تا جامعه ای سالم و موفق برای این افراد داشته باشیم.
او وضعیت تجهیز و گسترش امکانات ورزشی در حوزه بیماریهای خاص در استان بسیار محدود خواند و گفت: امیدوارم این امکانات به سرعت در استان تکمیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان: برگزاری جشنواره هدف به ورزش استان رونق می بخشد

سه‌شنبه 6 خرداد 1399
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان گفت: برگزاری جشنواره هدف انگیزه بسیار خوبی در بین ورزشکاران استان ایجاد می کند. به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف، سیامک امیرخیزی با بیان اینکه جشنواره هدف بستر مناسبی برای ورزشکاران مبتدی مهیا می سازد گفت: جشنواره هدف، موجب گرایش جوانان به ورزش و […]